Widok

router do Internetu

Hej
Jestem laikiem w dziedzinie elektroniki i nowinek technologicznych i jak czytam Wasze posty dotyczące dostawców sieci, to często jest to dla mnie czarna magia.
Otóż mam w szeregu zamontowaną antenę. Obecnie mój router znajduje się na pierwszym piętrze, gdyż ma moc tylko 56mbps. Gdy schowam go na strych, niestety na dole w salonie, jestem pozbawiony sygnału i braku dostępu do sieci (ma już swoje lata...)
Możecie mi powiedzieć, jaki router powinienem kupić, aby móc zostawić go na strychu i spokojnie zamknąć drabinkę tam prowadzącą, bo zrobiło się dość chłodno i zaczyna ciągnąć zimno, a nie na tym powinno to polegać. Oczywiśćie nie chcę wydać na niego fortuny :)
Z góry dziękuję za informacje.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja polecam takiego router TP-Link TL-WR841N
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Jaki masz obecnie router?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Teraz to leciwy Netgear 54mbps...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
54Mbp/s to max prędkość przesyłu danych z lan do wifi. Jak chcesz przesłać z z wifi do wifi czyli dwa laptopy połączone wifi do tego routera to będzie połowa tej prędkości.

Ogólnie to bez sensu pakować tam na strych jakiś mocniejszy router. Może to nie pomóc w przebiciu się aż do salonu bez wymiany standardowej anteny wifi w routerze.

Jest kilka opcji:

1. Dokupić drugi router, umieścić na parterze lub piętrze i spiąć kablem z tym na strychu.

2. Kupić dwa routery, umieścić na piętrze, spiąć je ze sobą kablem,
jeden będzie odbierał wifi z strychu a drugi przekazywał na parter.

3. Kupić drugi router z funkcją wzmacniania sygnału (repeater) umieścić na piętrze, odbierze wifi z strychu i prześle na parter.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
TP LINK TL-MR3220 bardzo dobrze daje rade i ma wejscie usb na modem LTE
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1