Widok
serwis żenada
oddałem rower do przeglądu gwarancyjnego, serwis miał trwać 2 tygodnie a trwał 2 miesiące, naciąganie na wymianę części na nowe na koszt kupującego nie uwzględniając wymiany gwarancyjnej, brak słowa przepraszam za tak długi termin serwisu, nie polecam, nigdy więcej tam nic nie kupię.
Moja ocena
Wysepka Sp. z o.o.
kategoria: Sklepy i serwisy rowerowe
obsługa: 3
asortyment: 3
jakość usług: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Dzień dobry. Wyjaśniliśmy tą sytuację z pracownikami serwisu i faktycznie czas trwania serwisu i naprawy gwarancyjnej przeciągnął się z naszej winy, za co bardzo przepraszamy. Kolega przeoczył maila, w którym dosłał Pan dokumenty niezbędne do zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli chodzi o kwestię gwarancji - reklamacja została rozpatrzona częściowo pozytywnie (suport został wyminiony na nowy bezpłatnie, w ramach gwarancji), zaś zużycie napędu było czysto eksploatacyjne, nie wynikało z wady produktu, przez co reklamacja została uznana za niesłuszną. Uwzględniliśmy zatem wymianę gwarancyjną, którą należało uwzględnić. Jeszcze raz bardzo Pana przepraszamy za długi czas oczekiwania.