Widok
słabi, drodzy, zbyt często zmienia się kadra...
miałem kilka napraw , u nich i kilka napraw i serwisów w innych warsztatach, zdecydowanie nie polecam, niestety są drodzy, kilka awarii musiałem wskazywać palcem bo serwis nie potrafił ich zdiagnozować. Przykład: cieknąca chłodnica, czy też pęknięty plastikowy element na filtrzena silniku co powodowało przedostawanie sie spalin do kabiny... po prostu są tańsze i lepsze serwisy
Moja ocena
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Z innego wątku udało się odczytać numer rejestracyjny i sprawdziliśmy czteroletni okres serwisowania Pańskiego samochodu w Skoda Plichta Gdynia.
Pomijam opinie na temat kadry, bo to Pana osobiste wrażenie, zapewniam, że w naszym serwisie są osoby pracujące od wielu lat.
Nasza kadra w chwili obecnej ma pierwsze miejsce w jakości świadczonych usług w całej sieci Serwisów Skody w Polsce.
Również wiele się zmieniło od Pana ostatniej wizyty w polityce cenowej naszej firmy jak np. Karty dla Stałych Klientów ze zniżkami do 50% za usługi serwisowe. Tak czy inaczej nie można powiedzieć, że nawet wtedy byliśmy serwisem drogim, ale nie wiem z czym Pan nas porównuje.
Taka opinia po dwóch latach od ostatniej wizyty i ponad czterech serwisowania pojazdu jest dla nas zaskoczeniem. Wiem, że część napraw była gwarancyjna, a do usług płatnych otrzymywał Pan rabaty. Oczywiście ma Pan prawo do swojej opinii ale jeśli chciałby Pan jeszcze o tym porozmawiać serdecznie zapraszamy do naszego obiektu.
Pomijam opinie na temat kadry, bo to Pana osobiste wrażenie, zapewniam, że w naszym serwisie są osoby pracujące od wielu lat.
Nasza kadra w chwili obecnej ma pierwsze miejsce w jakości świadczonych usług w całej sieci Serwisów Skody w Polsce.
Również wiele się zmieniło od Pana ostatniej wizyty w polityce cenowej naszej firmy jak np. Karty dla Stałych Klientów ze zniżkami do 50% za usługi serwisowe. Tak czy inaczej nie można powiedzieć, że nawet wtedy byliśmy serwisem drogim, ale nie wiem z czym Pan nas porównuje.
Taka opinia po dwóch latach od ostatniej wizyty i ponad czterech serwisowania pojazdu jest dla nas zaskoczeniem. Wiem, że część napraw była gwarancyjna, a do usług płatnych otrzymywał Pan rabaty. Oczywiście ma Pan prawo do swojej opinii ale jeśli chciałby Pan jeszcze o tym porozmawiać serdecznie zapraszamy do naszego obiektu.