Widok

spawacz bez doświadczenia

wiem wiem było wałkowane..
ukończyłem kursy 135 i 141 na czarne pachwiny
mieszkam +/- 60 km od Gdańska i już od września szukam roboty
Nikt nie chce mnie zatrudnić bo nie mam doświadczenia, a nie mam doświadczenia bo nikt nie chce mnie zatrudnić. Dzwoniłem do Crist, Remontowej, Secespol i PEMAL w ndg; wysyłam cv do wszystkich, przetrząsam internety i zasypuje wszystkich skanami moich kosztownych dyplomów spawacza i nic. Idąc na kurs myślałem że będzie kolorowo a tu morale upadło. Do gdańskiej to choć bym chciał to iść nie mogę bo nie wyżyje, nie będę miał za co wrócic do domu:P

Jakieś pomysły co i gdzie? Może ktoś wie gdzie dostanę gwarancje zatudnienia na poczet kursów z Urzędu pracy? Wtedy za free bym mógł sobie zrobić np. 136 + ponadpodstawowy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja proponuję ci zaproponować, którejś z firm, że możesz przez miesiąc przychodzić za free na taki staż i jak zobaczą że jesteś dobry to cię zatrudnią. Sam tak się wkręciłem do pracy co prawda branża inna ale poskutkowało. Spawacze dobrze zarabiają więc firmy niechcą po prostu ryzykować zatrudniać kogoś bez doświadczenia a jak powiesz że za free na staż to będzie inna gadka. Lepsze coś takiego niż siedzieć w domu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4
Popieram Kolegę przedmówcę,dobry pomysł.Ja do dziś żałuję,że nie zrobiłam kursów w tym kierunku ani też nie poszłam do TBO bo bardzo mnie interesowało elektryczne.Inna sprawa,że byłabym może nawet trochę dyskryminowana,bo to przecież męski zawód.Ale fajny.
Poza tym,dlaczego próbujesz tylko w stoczniach?pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
Zaczynałem spawać 1,5 roku temu i zaczynałem w criscie wzieli mnie po kursie bez problemu spróbuj tez tą drogą.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0