Widok

spawacz bez doświadczenia

wiem wiem było wałkowane..
ukończyłem kursy 135 i 141 na czarne pachwiny
mieszkam +/- 60 km od Gdańska i już od września szukam roboty
Nikt nie chce mnie zatrudnić bo nie mam doświadczenia, a nie mam doświadczenia bo nikt nie chce mnie zatrudnić. Dzwoniłem do Crist, Remontowej, Secespol i PEMAL w ndg; wysyłam cv do wszystkich, przetrząsam internety i zasypuje wszystkich skanami moich kosztownych dyplomów spawacza i nic. Idąc na kurs myślałem że będzie kolorowo a tu morale upadło. Do gdańskiej to choć bym chciał to iść nie mogę bo nie wyżyje, nie będę miał za co wrócic do domu:P

Jakieś pomysły co i gdzie? Może ktoś wie gdzie dostanę gwarancje zatudnienia na poczet kursów z Urzędu pracy? Wtedy za free bym mógł sobie zrobić np. 136 + ponadpodstawowy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli szukasz dobrej spawarki, polecam sklep online hurtowniaspawarek.pl. Znajdziesz tam wszystko co niezbędne.

Sprawdz na work4you global. Przegladalem ostatnio oferty i widzialem duzo ofert dla spawaczy w Niemczech. Placa niezle.
Koleżka zadał pytanie 7 lat temu. Chyba już znalazł zatrudnienie...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0