Widok
straszna firma
Próbowałam z Panem z JPK wyjaśnić słaby Internet,chciałam pracować zdalnie i mój firmowy informatyk pokazał mi jakie słabe jest połączenie i zrywa cały czas sieć.Pan z JPK w sposób arogancki sie odzwywal do mnie,krzyczał i w końcu się rozłączył jak próbowałam dowiedzieć się czemu taki słaby jest Internet.Obsluga arogancka a Internet nie nadający się do pracy zdalnej.
Nie z JPK, natomiast jestem ich klientem, wszystko działa poprawnie, korzystam z ich usług od wielu lat, i czytając te wszystkie negatywne opinie, odnoszę wrażenie, że to działanie konkurencyjnych firm.
Tyle na ten temat.
Skoro wszystko działa poprawnie, to nie potrafię tego zrozumieć skąd taka fala nienawiści skierowana w stronę tego operatora?
Nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć niż działanie konkurencji...
Tyle na ten temat.
Skoro wszystko działa poprawnie, to nie potrafię tego zrozumieć skąd taka fala nienawiści skierowana w stronę tego operatora?
Nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć niż działanie konkurencji...