Widok
straszne podejście do klienta
jestem zaskoczony podejściem i zainteresowaniem Firmy dla klienta ,od 3 tyg nie mogę dojść do porozumienia , olewając moje e mail , nie odpisują, czekam kilka dni na reakcje , masakra nie rozumie jak Oni zdobyli dyle dobrych opinii ,jesli ja jestem bardzo niezadowolony .pytanie kto jest właścicielem ze nie szanuje ludzi i małego zamówienia które chciałem złożyć , nie odbierają tel , pewnie cala sytuacja zwiazana z nadmiarem pracy , a ten co chciał szybę do kabiny niech spada tak sobie tłumacze cala sytuacje . pozdrawiam i życzę sukcesów pozdrawiam Pania z która pisałem Ewelina Lewicka
Moja ocena
Zemeko
kategoria: Szklarz, lustra, szyby
obsługa: -
oferta: -
czas realizacji: -
jakość usług: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
0.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Jest nam przykro z tego powodu że klient tak długo czekał. Nie będę bronił naszej nowej pracownicy, która zaczęła pracę i miała problem z systemem jak i komunikacją e mailową. Oczywiście problem został rozwiązany. Wprowadzamy szkolenia związane z nowym systemem. Za zaistniałą sytuację przepraszamy.