Widok

suport

Nie znam się na tym dobrze i jeszcze suportu nie wyciągałem nie odkręcałem nawet korby, czym się różni suport (mam na myśli mocowanie korby) na kwadrat od suportu na wielowypust?
Korba przykręcana jest imbusami do suportu na wielowypust a do tego tradycyjnego na kwadrat jest potrzbny klucz do korby?
Suport na wielowypust jest lepszy od tego na kwadrat, wytrzymalszy i potrzeba mniej narzędzi do jego obsługi?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dbig napisał(a):

> Nie znam się na tym dobrze i jeszcze suportu nie wyciągałem nie
> odkręcałem nawet korby, czym się różni suport (mam na myśli
> mocowanie korby) na kwadrat od suportu na wielowypust?
> Korba przykręcana jest imbusami do suportu na wielowypust a do
> tego tradycyjnego na kwadrat jest potrzbny klucz do korby?
> Suport na wielowypust jest lepszy od tego na kwadrat,
> wytrzymalszy i potrzeba mniej narzędzi do jego obsługi?

Kwestia jest troche bardziej skomplikowana (ostatnie pytanie), ale podobniez polaczenie na wielowypust jest sztywniejsze / lepiej przenoszone sa sily. Do obydwu potrzebny jest klucz "wypychajacy". Wydaje sie, ze dla wiekszosci smiertlenikow nie bedzie to stanowilo roznicy i beda uzywac pierwotnego rozwiazania "kwadratowego", ktore z kolei ja stosuje, jako ze wklady suportu na kwadrat sa tansze ma przyzwyczailem sie do "kwadratu" ;-)

Ogolnie to korba jest "nabijana" na wklad suportu a sruby imbusowe o ktorych mowisz "przytrzymuja" korbe na miejscu. W.S. roznia sie w zasadzie iloscia punktow stycznych na ktore oddzialywuja sily wewnatrz polaczenia. (mam nadzieje, ze mniej wiecej ujalem to wlasciwie)

pozdrower