Widok

sylwester 2009/10

Przyzwoicie zorganizowana raczej kameralna zabawa sylwetrowa, czyli w temacie tance i hulanki - wszystko ok. Ale jedzenie reklamowane jako cieple danie - podane w temperaturze mniej niz pokojowej. A smiech budzi widok kierownika sali (czy jakiegos innego kierownika) wydzielajacego wraz z kelenerem tuz przed polnoca, wg listy ilosc przyznanego szmpana. mojemu stolikowi przyznano standardowa butelke - sprawdzono na liscie i odhaczono ze odtrzymalismy. Dobrze ze nie trzeba bylo kwitowac!
Moja ocena
obsługa: 4
 
wygląd i czystość: 5
 
dodatkowe usługi: 4
 
lokalizacja: 5
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 3
 
4.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

impreza weselna - kompletnie odradzam!!!

Ostrzegam wręcz przed tym miejscem, Mialam tam robic wesele w lipcu 2011. Kobita - p. "dyrektor" przyjeła nas po raz pierwszy jakby z łaską, zero podpisanej umowy, choc wstepna ofertę przedstawila. Zdecydowalismy sie na to miejsce ze wgledu na bliskosc od kosciola, morze itp...Zabukowalismy to miejsce. Teraz to widze jasno na białym, wczesniej nic mnie tak nie zaniepokoiło bo nie sądzilam, że tak można czlowieka wystawic na szaro....Najpierw p. dyrektor przeciągała przesłanie menu do wyboru, trzeba było dzwonic, przypominac, prosic o oferte. Pozniej nie odbierala telefonu..gdy chcielismy umowic sie na podspisanie umowy i wybor menu. Efekt końcowy jest taki, ze 2 mce przed weselem odmówila nam salii....bo kucharka poszla na emeryture....
Nasza wina, nie mielismy umowy....nasza wina. Ale miejsca nie polecam
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

Kłastwo

Szanowni Państwo, to co Państwo opisuję nie jest możliwe, gdyż w lipcu i sierpniu w ogóle Dwór Prawdzica nie organizuje wesel ze względu na wysoki sezon i gości hotelowych w tym czasie, więc nie jest możliwe, aby obiecywać klientą ten termin Zasadą jest w naszym obiekcie, że jeśli goście się zdecydują na współpracę z nami to umowa jest podpisywana od razu.
Domniemywam, że ten szalenie "miły" wpis, zrobiła nasza szalenie "miła" konkurencja.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7
Moze i nie jest mozliwe, aby obiecywac klientą..., ale w tej sytuacji, to klientą dyrektorku nalezy sie chociaz jedno magiczne slowo "przepraszam", zamiast pospolitego pieniactwa
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dokładnie - liczymy na przeprosiny również w kwestii sylwestra 2011/2012.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry