Widok
system rejestracji
dzisiaj próbowałam się zarejestrować do lekarza POZ. Niestety nie udało mi się, bo pomimo tego że połączyłam się 4 razy z numerem rejestracji pomiędzy 8 a 8.30 to nikt tego telefonu nie odebrał. Wcześniej miałam podobne problemy, ale udało mi się skontaktować z rejestracją, choć już o 8.10 nie było wolnych miejsc. Pani mi powiedziała, że powinnam przyjechać osobiście i się zarejestrować. Ale ja po pierwsze jestem chora i to nie jest prosto przyjechać o 7 tylko po to żeby się zarejestrować, a ponadto mam małe dzieci i rano nie specjalnie ma się nimi kto zająć. System rejestracji jest zdecydowanie źle pomyślany.
Moja ocena
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
kategoria: Szpitale
obsługa: 1
jakość usług: 1
wyposażenie: -
czas oczekiwania: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
skoro pacjent jest chory to od razu przychodzi rano do lekarza a nie czeka do skończenia zajec albo tym podobne bo tak mu pasuje,jestem godzien podziwu prac tych pań w rejestracji,codzienne uzeranie sie ze studentami i tymi starymi wapniakami, :) pozdrawiam miła pania blondynke w okularach która mnie miło załatwiła
dlaczego nic nie robi się żeby, usprawnić system rejestracji telefonicznej? kierownictwo nie czyta opinii pacjentów albo, zupełnie je lekceważy!! to co jest w tej chwili to SKANDAL Panie w rejestracji są niegrzeczne zachowują się jakby pracowały z łaski, proszę kierownictwo by przyjrzało się pracy swoich pracownic!!!