Widok
Najgorsze jest to ,że tu nie mam żadnych działań !
Od piątku jest zgłoszenie i zero reakcji.! Najgorsze jest to ze sytuacja ta stale się powtarza . W zeszłym tygodniu od piątku od 16,00 i kolejny cały weekend brak internetu , i w ciągu tygodnia również! szkoda nerwów i czasu na dzwonienie , bo i tak robią sobie co chcą !a jak zadzwonię to nic nie wiedzą przekazują sprawę dla techników i to trwa i trwa ,a mamy już poniedziałek ,a ja ciągle nie mam internetu .
Już rozmawiałam ze znajomymi jak najszybciej zmieniamy dostawcę !!!!
To jest kpina jakich fachowców i pracowników w biurze zatrudnia Jarsat.
Od piątku jest zgłoszenie i zero reakcji.! Najgorsze jest to ze sytuacja ta stale się powtarza . W zeszłym tygodniu od piątku od 16,00 i kolejny cały weekend brak internetu , i w ciągu tygodnia również! szkoda nerwów i czasu na dzwonienie , bo i tak robią sobie co chcą !a jak zadzwonię to nic nie wiedzą przekazują sprawę dla techników i to trwa i trwa ,a mamy już poniedziałek ,a ja ciągle nie mam internetu .
Już rozmawiałam ze znajomymi jak najszybciej zmieniamy dostawcę !!!!
To jest kpina jakich fachowców i pracowników w biurze zatrudnia Jarsat.