Widok
szukam przedstawiciela handlowego Multimedia
Jak w temacie :) Wiem, że taki przedstawiciel handlowy ma zawsze lepszą ofertę niż oficjalna oferta dostępna na stronie providera, bo nie raz ogłaszali się przy wejściu na klatkę schodową, no ale w tym roku jeszcze nie widziałem ogłoszenia, a nie mam zapisanego numeru.
Gdyby jakiś przypadkiem odwiedzał to forum to proszę o kontakt na adres lukasz4410@gmail.com
Gdyby jakiś przypadkiem odwiedzał to forum to proszę o kontakt na adres lukasz4410@gmail.com
I muszę Cię zaskoczyć i sprowadzić na ziemie ;)
Przedstawiciel nie ma lepszych ofert niż te, które dostaniesz w biurze. Chciałem kiedyś przedłużyć umowę z Multimediami a miałem telefon do osoby, z którą podpisywałem wcześniej umowę. Zaoferował tyle i tyle, chodziło o przedłużenie umowy o sam internet bo "jechałem" na promocji na łącze 6 mega. Z ciekawości poszedłem do biura (niedaleko Hali Targowej w Gdyni) a tam otrzymałem ofertę będącą o niebo lepsza niż ta co oferował przedstawiciel. podpisałem z miejsca.
Teraz pytanie - z czego to wynika? Proste - z chęci zarobku;)
Przedstawiciel nie ma lepszych ofert niż te, które dostaniesz w biurze. Chciałem kiedyś przedłużyć umowę z Multimediami a miałem telefon do osoby, z którą podpisywałem wcześniej umowę. Zaoferował tyle i tyle, chodziło o przedłużenie umowy o sam internet bo "jechałem" na promocji na łącze 6 mega. Z ciekawości poszedłem do biura (niedaleko Hali Targowej w Gdyni) a tam otrzymałem ofertę będącą o niebo lepsza niż ta co oferował przedstawiciel. podpisałem z miejsca.
Teraz pytanie - z czego to wynika? Proste - z chęci zarobku;)
Bo ja wiem... Rok temu przeszedłem z Multimedii do UPC bo mieli lepszą ofertę. Kilka dni po podpisaniu umowy na mojej klatce pojawiło się ogłoszenie MM (a konkretnie jakiegoś przedstawiciela z Gdyni) gdzie oferował internet 20 Mbit za jakieś 15-20 zł taniej niż oficjalna oferta na stronie internetowej.
Dla nowych klientów zawsze są lepsze warunki. Mógłbym teraz zrezygnować z UPC i przejść znowu do MM, ale o ile znajdę przedstawiciela z dogodnymi warunkami - bo ceny na ich stronie są mało zachęcające, niewiele niższe niż rok temu, a umowę trzeba podpisać już na 18 miesięcy.
Dla nowych klientów zawsze są lepsze warunki. Mógłbym teraz zrezygnować z UPC i przejść znowu do MM, ale o ile znajdę przedstawiciela z dogodnymi warunkami - bo ceny na ich stronie są mało zachęcające, niewiele niższe niż rok temu, a umowę trzeba podpisać już na 18 miesięcy.
Na przedstawicieli MM trzeba uważać, był taki jeden, tak zbajerował mi rodziców ze podpisali umowę na rok (trójpak), ale promocja kablowki była na 6 m, niedopowiedział a oni ufni nie doczytali. Z połowy programów i tak nie korzystali bo nie wiedzieli nawet ze je maja w pakiecie. Po 6 m, o zgrozo rachunek taki ze mysleli ze pomyłka. ostatecznie zapłacili wiecej niz gdyby podpisali umowe w biurze.i
Jeden raz miałam okazję rozmawiać z przedstawicielem tej firmy Pierwszy i ostatni. Potwierdzam, że lepiej jest podjechać do Biura Obsługi Klienta. Rozmowa z przedstawicielem była miła, dopóki nie zaczęłam dopytywać się o szczegóły. Pan był albo niedoinformowany, albo myślał, że znalazł naiwną.
Obsługa w Biurze też pozostawia dużo do życzenia. Latem źle mi naliczono fakturę. Trochę czasu zajęło mi zmobilizowanie pana do szczegółowej analizy rachunku, ponownego wejścia w komputer i wydrukowania nowej faktury. Nie miałam zamiaru zapłacić 30 parę złotych więcej. Pracownik był nieuprzejmy i chyba nie do końca zorientowany w sprawach rachunków. Natomiast ja nie widziałam powodu, aby przyjeżdżać tam po raz drugi. Dość często zdarza się, że trzeba czekać w kolejce.
Obsługa w Biurze też pozostawia dużo do życzenia. Latem źle mi naliczono fakturę. Trochę czasu zajęło mi zmobilizowanie pana do szczegółowej analizy rachunku, ponownego wejścia w komputer i wydrukowania nowej faktury. Nie miałam zamiaru zapłacić 30 parę złotych więcej. Pracownik był nieuprzejmy i chyba nie do końca zorientowany w sprawach rachunków. Natomiast ja nie widziałam powodu, aby przyjeżdżać tam po raz drugi. Dość często zdarza się, że trzeba czekać w kolejce.
Niech wszyscy, którzy źle mi życzą, pocałują mnie w d*pę.
Nie wiem skąd tyle złych opinii ale ja Polecam obsługę przedstawiciela handlowego Marcina Kościńskiego z Multimedia Polska . Pan Marcin Kościński zrobił ofertę lepszą niż dla nowych. Napisałem gdzieś na forum. Okazało się, że najlepsze oferty są dostępne u Przedstawicieli Handlowych a nie w Biurze na ul. Wendy czy w Domu Towarowym Chylonia, na infolinii takiej oferty nie dostałem. Na umowie miałem numer telefonu do tego Przedstawiciela, zainteresowanym mogę podać 661 027 395