Widok
Witam
proszę o podanie danych w celu kontaktu i zdiagnozowaniu problemu. Opisane sytuacje nie powinny mieć miejsca i powinny być rozwiązane priorytetowo.
Firma Jarsat posiada własną stacje Telewizji Cyfrowej więc jest w stanie reagować i rozwiązywać problemy samodzielnie.
Problem może być po stronie dekodera, który w przypadku uszkodzenia zostanie wymiany bezpłatnie. A w przypadku zgłoszenia reklamacji zostanie ona rozpatrzona.
BOK firmy Jarsat odbiera telefony w godzinach 9-17 a poza godzinami pracy jest automat zgłoszeniowy i wszystkie zgłoszenia są monitorowane i kontrolowane.
W przypadku problemów z kontaktem proszę o przesłanie danych na adres zglosproblem@jarsat.pl w celu weryfikacji przez dział Kontroli.
proszę o podanie danych w celu kontaktu i zdiagnozowaniu problemu. Opisane sytuacje nie powinny mieć miejsca i powinny być rozwiązane priorytetowo.
Firma Jarsat posiada własną stacje Telewizji Cyfrowej więc jest w stanie reagować i rozwiązywać problemy samodzielnie.
Problem może być po stronie dekodera, który w przypadku uszkodzenia zostanie wymiany bezpłatnie. A w przypadku zgłoszenia reklamacji zostanie ona rozpatrzona.
BOK firmy Jarsat odbiera telefony w godzinach 9-17 a poza godzinami pracy jest automat zgłoszeniowy i wszystkie zgłoszenia są monitorowane i kontrolowane.
W przypadku problemów z kontaktem proszę o przesłanie danych na adres zglosproblem@jarsat.pl w celu weryfikacji przez dział Kontroli.