Widok

telewiza

praktycznie kilka razy dziennie dekoder hd zawiesza sie informuje sygnał kodowany mimo czestych wizyt technika problem pozostaje.COrobić
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam

proszę o podanie danych w celu kontaktu i zdiagnozowaniu problemu. Opisane sytuacje nie powinny mieć miejsca i powinny być rozwiązane priorytetowo.

Firma Jarsat posiada własną stacje Telewizji Cyfrowej więc jest w stanie reagować i rozwiązywać problemy samodzielnie.

Problem może być po stronie dekodera, który w przypadku uszkodzenia zostanie wymiany bezpłatnie. A w przypadku zgłoszenia reklamacji zostanie ona rozpatrzona.

BOK firmy Jarsat odbiera telefony w godzinach 9-17 a poza godzinami pracy jest automat zgłoszeniowy i wszystkie zgłoszenia są monitorowane i kontrolowane.

W przypadku problemów z kontaktem proszę o przesłanie danych na adres zglosproblem@jarsat.pl w celu weryfikacji przez dział Kontroli.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry