Widok
to nie jest bank, bo bank dba o zaufanie klienta
1.Przy uruchomieniu kredytu mieszkaniowego (wymagano ponownie tych samych dokumentów, błędy w umowie kredytowej i opóźnienia w jej podpisaniu przez dyrekcję). Opóźnienie było tak duże, że zostały uruchomione jednocześnie 3 transze kredytu! Było to w okresie kiedy spodziewano się gwałtownego spadku kursu chf/pln i nasza strata wyniosła 3673,22 zł.
2.Po przekształceniu z BPH na PEKAO bank zmienił termin spłaty raty z 10-go na 12-go każdego miesiąca bez pytania nas o zgodę.
3.Pismo wydane przez bank do przeniesienia kredytu zawierające numer rachunku do spłaty było nieaktualne.
4.Pisma wysłane faksem w sprawie kredytu giną w banku lub pozostają bez odpowiedzi.
7.Opóźnienia spłaty kredytu:
Pismo w sprawie spłaty kredytu straciło ważność w momencie spłaty kredytu, po miesiącu. Uruchomienie i spłata zajęły 5 dni a zamiast 2.
8.Po zamknięciu kredytu hipotecznego bank nie wydał wpisu KRS i pełnomocnictw niezbędnych do wykreślenia hipoteki (strata ponad 1200zł).
9.Wielokrotne naruszenie przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie reklamacje nie zostały uznane - zwrócono nam jedynie 200zł.
Sprawę zamierzamy nagłośnić w mediach. Złożyliśmy wniosek do GIODO, a
2.Po przekształceniu z BPH na PEKAO bank zmienił termin spłaty raty z 10-go na 12-go każdego miesiąca bez pytania nas o zgodę.
3.Pismo wydane przez bank do przeniesienia kredytu zawierające numer rachunku do spłaty było nieaktualne.
4.Pisma wysłane faksem w sprawie kredytu giną w banku lub pozostają bez odpowiedzi.
7.Opóźnienia spłaty kredytu:
Pismo w sprawie spłaty kredytu straciło ważność w momencie spłaty kredytu, po miesiącu. Uruchomienie i spłata zajęły 5 dni a zamiast 2.
8.Po zamknięciu kredytu hipotecznego bank nie wydał wpisu KRS i pełnomocnictw niezbędnych do wykreślenia hipoteki (strata ponad 1200zł).
9.Wielokrotne naruszenie przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie reklamacje nie zostały uznane - zwrócono nam jedynie 200zł.
Sprawę zamierzamy nagłośnić w mediach. Złożyliśmy wniosek do GIODO, a
Moja ocena
Bank Pekao SA
kategoria: Banki
obsługa: 1
oferta: 1
prowizje i opłaty: 1
dostępność: 6
ocena ogólna: 1
2.0
* maksymalna ocena 6