Widok
w obronie Pani z BOK na Morenie
Po przejrzeniu opinii poniżej oraz niefortunnym kontakcie z niekompetentną obsługą infolinii VECTRY (przepychanki trwające ok.tygodnia) z ogromną niechęcią szłam do BOK na Morenie.
I potwierdziło się: budynek nieoznakowany, ciężko go znaleźć, wygląda jak melina no i czekanie w kolejce przeraziło mnie i byłam przekonana ze Pani zamknie mi drzwi przed nosem. Jednak czekałam ok. 30 min (przede mną były 4 osoby) a Pani obsługująca bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - wykazała się znajomością usług/promocji, wysłuchała jakie są moje oczekiwania (oraz narzekań na obsługę infolinii) i z uśmiechem na twarzy doradziła mi odpowiednią ofertę i bardzo sprawnie zawarłyśmy nową umowę, a na pytanie o wizytę montera powiedziała: „najszybciej może być to… poniedziałek” (zawierałam umowę w pt przed 17), zatem też szybciutko.
Dodam, że abonentką VECTRY jestem od 2 lat i w zasadzie nie miałam żadnych problemów z połączeniem Internetowym, kojarzę jeden raz kiedy musiałam resetować modem. Zawiodłam się dopiero w momencie, kiedy chciałam przedłużyć umowę, a obsługa infolinii nie potrafiła mi podać jakiejkolwiek oferty i każdy pracownik mówił co innego – następnym razem mogę nie mieć tyle cierpliwości...
I potwierdziło się: budynek nieoznakowany, ciężko go znaleźć, wygląda jak melina no i czekanie w kolejce przeraziło mnie i byłam przekonana ze Pani zamknie mi drzwi przed nosem. Jednak czekałam ok. 30 min (przede mną były 4 osoby) a Pani obsługująca bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - wykazała się znajomością usług/promocji, wysłuchała jakie są moje oczekiwania (oraz narzekań na obsługę infolinii) i z uśmiechem na twarzy doradziła mi odpowiednią ofertę i bardzo sprawnie zawarłyśmy nową umowę, a na pytanie o wizytę montera powiedziała: „najszybciej może być to… poniedziałek” (zawierałam umowę w pt przed 17), zatem też szybciutko.
Dodam, że abonentką VECTRY jestem od 2 lat i w zasadzie nie miałam żadnych problemów z połączeniem Internetowym, kojarzę jeden raz kiedy musiałam resetować modem. Zawiodłam się dopiero w momencie, kiedy chciałam przedłużyć umowę, a obsługa infolinii nie potrafiła mi podać jakiejkolwiek oferty i każdy pracownik mówił co innego – następnym razem mogę nie mieć tyle cierpliwości...
Moja ocena
Salon Firmowy - Vectra
kategoria: Telewizja satelitarna
obsługa: 5
asortyment: 5
jakość usług: 5
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 5
5.0
* maksymalna ocena 6