Widok
uważajcie
Sprawdzajcie dokładnie paragon z faktycznymi zakupami. Kasjerzy są niekompetentni i 'kasują' po kilka razy ten sam produkt. Jeśli odejdziecie od kasy i dopiero wtedy zorientujecie się, że coś się nie zgadza, to nie otrzymacie od razu zwrotu pieniędzy! Musicie zgłosić reklamację, na której rozpatrzenie sklep ma 2 tygodnie. W tym czasie sprawdzają monitoring i dopiero można otrzymać zwrot pieniędzy. Do tego czeka was nieprzyjemne składanie reklamacji, podczas której obsługa traktuje klienta jak złodzieja, chcącego 'naciągnąć' sklep, a to w końcu nie wina klienta, że kasjer nie potrafi wykonywać swojej pracy.
Moja ocena
IKEA Gdańsk
kategoria: Salony meblowe
obsługa: 1
oferta: -
jakość asortymentu: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6