Odpowiadasz na:

Re: rowery crossowe

Tak! Full suspension 4 life!

WYSILEK - Koniecznie kup rame z plywajacym punktem obrotu. Inaczej bedziesz duzo energii tracil na pedalowaniu. Jak masz FPP to straty sa niezauwazalne w... rozwiń

Tak! Full suspension 4 life!

WYSILEK - Koniecznie kup rame z plywajacym punktem obrotu. Inaczej bedziesz duzo energii tracil na pedalowaniu. Jak masz FPP to straty sa niezauwazalne w stosunku do sztywniaka.

KOMFORT - Wyboje nie dobijaja kregoslupa. Na sztywniaku przy wyboistej drodze odruchowo staje sie na pedalach zeby amortyzowac (wiekszy wysilek), na fullu mozna spokojnie jechac z tylkiem na siedzeniu a cala robote odwala damper. Fulle maja tez o wiele wygodniejsza pozycje za kierownica i obnizony srodek ciezkosci.

SZYBKOSC - na rajdach typu Harpagan to nie jest widoczne zbytnio, ale full moze pokonac wyboisty zakret 2x szybciej od sztywniaka, bo zawieszenie trzyma mu tylne kolo caly czas na ziemi. Mojego bike'a w zaden sposob nie odchudzalem przed harpaganem (okolo 17kg). Na asfaltach lapalem troche tyly ze wzgledu na duzy opor grubo bieznikowanych crossowych opon i nieprzyzwyczajenie do monotonnego kolarstwa szosowego. Za to w terenie full speed i jaaazdaaaa.

BEZPIECZENSTWO - praktycznei niemozliwe jest fikniecie przez kiere bo siedzi sie bardziej nad tylnym kolem. na sztywniaku jezdzilem 10 lat i czesto zdarzalo mi sie krzaki zwiedzac bo rower wypadl z trasy na skutek utraty przyczepnosci kol, na fullu mozna przykozaczyc. ladowanie z hopek jest stabilne bo sila uderzenia wciska pomiedzy kola.


Tego harpagana jechalem na crossowym fullu i bylo bardzo przyjemnie. Foto maszynki tu: http://picasaweb.google.com/22Pride/BansheeRidersPictures#5263411445421998338

Widzialem tez jednego fajnego fulla Cube na trasie.

Jak masz jakies szczegolowe pytania to na bbkr@post.pl

zobacz wątek
16 lat temu
~bbkr

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności