Widok

wszystko do reklamacji

kupiłam niedawno w BRW sofę , stół i krzesła. wszystko nadawało się do reklamacji. Sofę przedstawiciel producenta naprawił po 5 tygodniach, prawidłowe krzesła (bo wcześniej pomylili kolory) dotarły do mnie nie po 2-3 tygodniach jak było w umowie lecz po 9 i to pewnie tylko dlatgo że raczyłam sie upomnieć. w stole nawiercenia były na różnych wysokościach , ale jak sobie przypomniałam gehennę z sofą i krzesłam to już odechciało mi się reklamować. Generalnie nie polecam. Meble marnej jakości a ceny wygórowane. Nadmienię tylko, że nie kupowałam na wyprzedaży czy mebli uszkodzonych :) tylko wszystko w gatunku I .
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
jakość asortymentu: 1
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 2
 
1.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

No to widzę, że nadal nic się nie zmieniło.. Kupiliśmy dwie szafy, obie przyszły uszkodzone.. czekaliśmy na reklamację 3 tygodnie.. po trzech tygodniach przyszły nowe elementy i tu zaskoczenie: jeden z nich znów przyszedł uszkodzony! termin dostarczenia kolejnego: bliżej nieokreślony.. możemy sobie czekać.. nie wiemy kiedy go otrzymamy i nie wiemy czy jak już przyjdzie kolejny, to znowu nie będzie uszkodzony.. i tak w kółko! kontakt z osobami zajmującymi się reklamacją bardzo nieprzyjemny, nie mają chęci pomóc i dodatkowo właściwie mają pretensje, że klient się z nimi kontaktuje i chce otrzymać meble, za które zapłacił..
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czwarte drzwi d szafy, które przysłało nam BRW znów okazały się uszkodzone!!! To nawet już nie jest śmieszne!! Czeka nas kolejna reklamacja i czekanie na piąte drzwi.. Ciekawe co z piątymi będzie nie tak.. Ta firma chyba nie potrafi wyprodukować mebli bez wad! Firma przewozowa nawet nie była zdziwiona uszkodzeniami (mimo opakowania bez śladów uszkodzeń), są przyzwyczajeni do takich sytuacji... RADZĘ SIĘ WYSTRZEGAĆ BRW!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry