Widok

zachowanie pracowników

Witam,
lubię ten sklep, asortyment mają bogaty, jakoś przeciętną, ceny zróżnicowane, obsługa wydaje się byc kompetentna, odpowie na pytania, doradzi. Jednakże powodem, dla którego piszę jest zachowanie pracowników, a mianowicie język jaki wczoraj usłyszałam. Będąc na 2 działach, byłam świadkiem sytuacji mnie paralizującej. Miałam wrażenie, że jestem na `placu budowy` nie ujmując panom robotnikom. Stojąć 5/ 6 metrów od grupy pracowników słyszałam takie wiązanki słowne, że mi po prostu się włosy zjezyły na głowie. @ panów z obsługi wręcz wykrzykiwało opowiadając o czymś grupce innych pracowników głównie padały słowa na `k****` albo `p*******`. Poszłam do drugiego działu, a tam Pan skarzyła się Panu przy mnie, że nie wie gdzie ma `w*******~` tą górę gratów. Powiem szczerze przytkało mnie????!!pomyślałam sobie, że ludzie pracujący tam muszą być bardzo sfrustrowani, bo tak ewidentnie wyrzucają swoje `emocje`. Byłam w szoku, mimo, że mam ogrom zrozumienia do uczuć innych i wiem, że w pracy może być bardzo żle, ale to nie usprawiedliwia językla wypowiedzi osób tam pracujących. Nigdy w życiu nie słyszałam takiego języka w sklepie, chyba, że na budowie. Radziłbbym zwrócić na to uwagę.
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 5
 
jakość asortymentu: 4
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 4
 
3.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Za 1250zł miesięcznie Panienko - też byś klęła jak wlezie - zapierniczać trzeba po sklepie, obsługiwać klientów, latać po półkach, nosić tony na plecach i...oglądać takich skrzywionych jak Ty na hali!
Pozdrawiam wszystkich pracowników fizycznych!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Popieram...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
Jestem pracownikiem praktikera w Gdańsku i nie zgadzam się z tą oipnią. Są tam też mili i kulturalni pracownicy. Tylko zawsze znajdzi się jakiś głupi klijent któremu nic mu nie odpowiada lub taki który nawet nie potrafi sam przeczytać ceny na szyldzie. A jako pracownik moge powiedzieć, że staramy się być kulturalni ale jesteśmy tylko ludzmi. A jeśli chodzi o czekanie na pracownika to niestety ale mamy też inne obowiązki niż stanie na dziale i czekanie na klienta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry