Właściwie to nie powinnam wystawiać oceny, gdyż trudniej będzie się dostać do warsztatu, gdzie już czeka się na planowe naprawy ( nagłe przypadki diagnozowane są od ręki). Byłam już kilka razy i nie mam zamiaru jeździć gdzie indziej mimo iż w zasięgu jest wiele innych punktów naprawy. Tu nabrałam zaufania do pracy mechaników. Skoro mówią że mam sprawny samochód to im wierzę, gdyż jak na razie nie zawiodłam się. Dobre jest również to, że na fakturze wyszczególniają co jest w najbliższym czasie do zrobienia. Kolejnym pozytywem jest wysoka kultura Szefa w stosunku do klienta, co sprawiło że mimo mojej gafy nie poczułam się jak przysłowiowa blondynka. Na czym polegał mój błąd? Telefonicznie zgłosiłam stuki w kole. Poproszono mnie o przyjazd i przetestowano samochód. Stuki były ale nie w kole tylko uderzała zapomniana buteleczka zapachowa zawieszona na osłonie przeciwsłonecznej ( ha, ha,ha!). A więc solidność, terminowość , zainteresowanie klientem i miła atmosfera to cechy tego godnego polecenia warsztatu.