Widok
zapomnijcie o gwarancji
Serwis odmówił uznania naprawy gwarancyjnej sprzęgła z pękniętym dociskiem przy przebiego 60 tys.
Na swój koszt dokonałem naprawy i zleciłem ekspertyzę sprzęgła, którego wynikiem było stwierdzenie, że usterka nie jest powodem niewłaściwej eksploatacji.
Pomimo to serwis nadal odmawia zapłaty za ta naprawę.
Na swój koszt dokonałem naprawy i zleciłem ekspertyzę sprzęgła, którego wynikiem było stwierdzenie, że usterka nie jest powodem niewłaściwej eksploatacji.
Pomimo to serwis nadal odmawia zapłaty za ta naprawę.
Moja ocena
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Jak do każdego zlecenia w Serwisie Plichta tak i do tego podeszliśmy sumiennie i zgodnie z obowiązującymi nas procedurami Importera oraz najwyższymi standardami obsługi firmy Plichta.
Nie prawdą jest nie uznawanie gwarancji, gdyż w przeciągu kilku lat użytkowania samochodów marki Skoda i serwisowania ich w naszej firmie wykonywaliśmy u Pana Ernesta naprawy gwarancyjne.
W tym konkretnym wypadku, według opinii naszych techników oraz Działu Techniki Skody Auto Polska stwierdzono uszkodzony zespół sprzęgła w skutek przegrzania termicznego. Było to uszkodzenie nie podlegające warunkom obowiązującej gwarancji.
Pan Ernest postanowił na własne życzenie samochód
zabrać do nieautoryzowanej stacji i tam dokonać usprawnienia.
Z ubolewaniem zostaliśmy zmuszeni do uszanowania tej decyzji pomimo chęci wykazania się dobrą wolą i pomocą w rozwiązaniu tego problemu w ramach obowiązujących nas procedur.
W imieniu firmy Plichta
Rafał Skórowski
Nie prawdą jest nie uznawanie gwarancji, gdyż w przeciągu kilku lat użytkowania samochodów marki Skoda i serwisowania ich w naszej firmie wykonywaliśmy u Pana Ernesta naprawy gwarancyjne.
W tym konkretnym wypadku, według opinii naszych techników oraz Działu Techniki Skody Auto Polska stwierdzono uszkodzony zespół sprzęgła w skutek przegrzania termicznego. Było to uszkodzenie nie podlegające warunkom obowiązującej gwarancji.
Pan Ernest postanowił na własne życzenie samochód
zabrać do nieautoryzowanej stacji i tam dokonać usprawnienia.
Z ubolewaniem zostaliśmy zmuszeni do uszanowania tej decyzji pomimo chęci wykazania się dobrą wolą i pomocą w rozwiązaniu tego problemu w ramach obowiązujących nas procedur.
W imieniu firmy Plichta
Rafał Skórowski