Odpowiadasz na:

Śmiech na sali

Pomijając już jakoś obsługi na infolinii, tak jednak moje oczekiwania o jakiejkolwiek kompetencji pracowników zatrudnianych w tej placówce szybko zostały zniwelowane do zera. Pani na infolinii 'z... rozwiń

Pomijając już jakoś obsługi na infolinii, tak jednak moje oczekiwania o jakiejkolwiek kompetencji pracowników zatrudnianych w tej placówce szybko zostały zniwelowane do zera. Pani na infolinii 'z łaski swojej' poinformowała mnie, że jedyny termin dostępny aby dostać się do jakiegokolwiek (!!) laryngologa w całym trójmieście jest pod koniec marca ( dzwoniąc w ostatni tydzień lutego), w końcu poinformowała mnie, że 'ewentualnie, da rade wcisnąć mnie na sobotę 15 marca"- a, że sprawa nie nagliła to się zgodziłam. Tak więc poszłam najpierw do internisty, dostałam antybiotyk na wszystko, bo Pani stwierdziła, ze ona nic nie wie i nie umie, antybiotyk mi nie pomógł, tylko narobił problemów, pojawiłam sie za tydzień u innego internisty, z gorączką i mdłościami, Pani trochę bardziej się przejęła i chciała wcisnąć mnie na "pilnie" - jednak okazało się, że żadnego laryngologa w placówce nie ma :) Stwierdziła, że jestem niezdolna do pracy i mam siedzieć i czekać aż, lekarz mnie przyjmie. Podsumowując z niczego urosło coś a ja z orunii górnej musze się pchać do centrum Gdyni, na wizytę. Każdemu, kto nie jest zmuszony do korzystania z usług Luxmedu - serdecznie odradzam.

zobacz wątek
10 lat temu
~avivi

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry