Odpowiadasz na:

RTG

Pani w rejestracji była wręcz obrazona kiedy przyszłam dzisiaj po odpis wyniku RTG pluc .Zaznaczala mi ze to nie jest takie proste nawet po określeniu konkretnej daty bo to trzeba poszukać w rozwiń

Pani w rejestracji była wręcz obrazona kiedy przyszłam dzisiaj po odpis wyniku RTG pluc .Zaznaczala mi ze to nie jest takie proste nawet po określeniu konkretnej daty bo to trzeba poszukać w
;komputerze ! a jak nie będzie to znaczy ze system skasowal itd. Po prostu koszmar ! Przeciez wejść w system i po podaniu przybliżonej daty oraz nazwiska zajelo by to Pani z okienka ok 2 -3 min - z kserem ok 5min Jaki to problem ? Czy ta Pani szanuje swoja prace ? Nie wspomnę o pacjencie. Ostatecznie kazala mi przyjść w dniu następnym , ponieważ uznala ze nie będzie miała czasu na takie rzeczy i ze to jest sprawa która morze poczekać . Ja natomiast powiedziałam Pani na wstępie ze to potrzebuje dzisiaj np. popołudniu ? Oczywiście wyszlo na nie kazala jutro ! Ale ja zadzwonię jeszcze dzisiaj ok godz. 14 . Uspakajanie tej Pani zajelo mi ok 10 min , zaznaczałam caly czas ze przyszłam z prosba o skserowanie mojego wyniku który zrobiłam i jest jeszcze wazny i powiedziałam to grzecznie - wręcz przesadnie ale oczywiście na ta Pania zadzialalo to drazniaco i caly czas zbywala mnie zdenerwowanym glosem spod okienka .Straszne i niedopuszczalne żeby w ten sposób traktować pacjenta !

zobacz wątek
10 lat temu
~B.K

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry