Widok

Problemy ze sklepem ram.net czyżby wyłudzenie?

RAM.net Temat dostępny też na forum:
Witam,

22.08.2010 złożyłem w firmie ram.net zamówienie na kwotę 2239,56 zł
jeszcze w ten sam dzień dostałem maila, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i proszą o przelew i potwierdzenie- tak też zrobiłem. Przewidywany czas dostarczenia na 27.08.2010. Dziś mamy 31.08.2010 i żadnego odzewu od sklepu. Napisałem do nich 2 maile i napisałem na gg, żadnego odzewu. Próbując się do nich dodzwonić można się zdenerwować: (jesteś 6 w kolejce a później Cię rozłącza) i można tak w kółko. Mój numer zamówienia 119142.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
u mnie jest to samo niestety
pare dni opuznienia i brak kontaktu
ostatni raz kupuje z tego sklepu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Taka sama sytuacja. W poniedziałek idę na policję. Równolegle zgłaszam firmę do Urzędu Kontroli Skarbowej.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
A może napiszemy o tych sytuacjach do TVN Uwaga? Myślę, że zainteresowaliby się tą sprawą i nie daliby oszukać więcej osób przez ten sklep.

http://uwaga.onet.pl/kontakt.html


Pozdrawiam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem następnym oczekującym - zlecenie przyjęte 27/08/2010 . - nr. zlecenia 120257 i na razie czekam .Na grzeczne zapytanie po przekroczeniu terminu dostawy towaru dostałem odpowiedź o problemach logistycznych. Po następnym zapytaniu nie dostałem odpowiedzi .Też czekam do poniedziałku - a potem co radzicie robić ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam ten sam problem, jak zakonczyly sie wasze sprawy? dostaliscie ostatecznie towar?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dobry pomysł, Auerbach! Podtrzymuję. Zachęcam wszystkich do pisania. Sam jutro do nich napiszę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zamowienie nr:119951.. na kwote 1003,26 zl..wplacone na konto 1 wrz i nic do tej pory... zero kontaktu, zero maili.. bylem drugi w kolejce przez tel i magiczne przekroczenie czasu..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Z tego co wyniuchałem to widzę ze zrobiła się im górka zamówieniowa .
Towar wysyłają ale z opóźnieniem przekraczającym nawet 2 tygodnie.Mają pełną listę z zamówieniami a jest ich tam paru .Musieli dość do wniosku ze jak dadzą sobie spokój z komunikacją z klientami to może zmniejszą się zamówienia a i mają trochę więcej czasu na zabawę z pakowaniem.
Ja bynajmniej czekam , no bo co mam robić - groźby i prośby nic nie pomogą bo nikt zainteresowany ich nie czyta.
Pocieszam się tym ze nie wypłynął żaden temat o przepadnięciu wpłaconych pieniędzy.
Dzisiaj mija 11 dzień , jak przyjdzie paczka to napisze - mam nadzieje ze nie będzie to rekord czasu dostawy towaru przez sklep internetowy :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
a szkoda troche bo naprawde dobre ceny maja i jak na poczatku sierpnia zamawialem towar to bylo zgodnie z tym co pisza na stronie..nie chce zmienic o nich zdania poki jest jeszcze w miare...tez poczekam ale przepada urlop ktory wzialem 2 tyg wczesniej na zrobienie nowego kompa + wgrywanie wszystkich progr..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
*zgodnie z tym co na str czyli na drugi dzien towar w magazynie i na trzeci towar w drodze:) paniel Rafale - trzeba chlopakom dobrze urlopy rozmiescic
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
No i jak ABCDariusz... wyslali Ci? mi cos leci ale o polowe mniejsza masa niz w zamowieniu..jutro planowana dostawa..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja tez zamowilem towar 31.08.2010r.

mial przyjsc dzis i nie ma nawet sladu.
kontaktowalem sie w kazdy mozliwy sposob, niestety maja mnie w d**ie

jutro znowu sprobuje jak nie to UOKiK, policja, ewentulanie TV
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ech..no musza popracowac nad podejsciem do klienta bo nawet niskie ceny klientow nie skusza kiedy jest slabe wsparcie w doradztwie a co dopiero w kontaktach juz przy zamowieniach czy reklamacjach..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja ten sam problem, na towar czekam już 2 tygodnie i zer kontaktu.

Czy ktoś w przeciągu ostatnich dwóch tygodniu dostał od nich towar?

Pozdrawiam,
Jacek
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam ten sam problem, zamówienie z dnia 26.08, przewidywany termin dostawy 31.08 Zero odzewu, brak kontaktu! Żadnego wyjaśnienia, przeprosin, czy informacji ile ma trwać te opóźnienie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzisiaj otrzymalem towar.. wszystko zgodnie z zamowieniem..komp zlozony i wszystko smiga.. czekalem ponad tydzien na zamowienie wiec jak czytam wasz czas oczekiwania to sie ciesze ze wogole ta paczka doszla...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowni Państwo, Klienci i osoby zainteresowane,
przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale jest trochę prawdy w tym, co napisał Pan "~abcdariusz" - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia.
Z poważaniem
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 9
Niestety Panie Rafale. Niestety Pana obietnice, że od poniedziałku wraca wszystko wraca do normy są bezpodstawne. Nadal noie można się do was dodzwonić. oje zamówienie i pieniądze leżą od 31 sierpnia u was i 0 kontaktu. Dzwonie na Policje.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Obiecanki, cacanki! Nic sie nie poprawilo! Zero kontaktu czy to mailowego czy telefonicznego. Ile bede czekal na pamiec (zamowienie: 121276). Jutro mina dwa tygodnie od wplyniecia przelewu. W srode ide na policje.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Obiecałem się odezwać jak dostane paczkę , ale jak dostałem to zabrałem się do składania kompa i trochę mi zeszło .
Wiadomość przyszła o nadaniu paczki w 13 dniu a w następnym kurier przyniósł paczkę , ładnie zapakowaną z zamówioną zawartością .
Nie minęło dwa tygodnie i paczka była w domu ;)
Pozdro.
abcdariusz
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też dostałem info ze dzis ma być paczka, jak kurier to przywiezie to sprawdze czy napewno jest wszystko przy kurierze, żeby nie było potem. Napisze na pewno czy dotarła paczka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Niestety ja nie otrzymałem podobnie żadnej odpowiedzi 03-09-2010 wykonałem przelew (zamówienie 121672). Jak na razie jeszcze poczekam ale i moja cierpliwość powoli się kończy. Pożyjemy i zobaczymy, faktycznie szkoda by było aby tak fajny sklep okazał się niegodny zaufania.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam ponownie
Wczoraj wieczorem dostałem maila z informacją o zrealizowaniu zamówienia, dzisiaj dostałem paczkę, jest OK!
Wydaje się, że RAM.NET wychodzi na prostą
Pozdrawiam
Mirek
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
cieszę się razem z Panem i potwierdzam - wychodzimy na prostą! :) W tej chwili magazyn pracuje na 200% normy i nadrabiamy zaległości, będzie dobrze, do końca września wrócimy do realizacji zamówień "z dnia na dzień" :)
Pozdrawiam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Mam nadzieję, że warto ufać Wam na słowo. Zamówienie nr 122658 na kwotę ponad 800 zł zostało złożone 7 września. Przewidywany termin dostawy 14.09. Kontaktowałem się dwa razy na gg, raz przez maila. Telefonicznie nawet nie próbowałem. Mam cichą nadzieję ze do konca tygodnia przesyłka zostanie wysłana
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Niestety Panie Rafale za wcześnie na optymizm.
Może podzieli się Pan informacją kiedy zacznie zacznie działać dział reklamacji. Na podstawie własnego doświadczenia mogę stwierdzić,że nie istnieje albo wykonuje 200% normy w magazynie.
Obecnie próba kontaktu telefonicznego w z działem reklamacji kończy się automatyczny komunikatem z zaproszeniem do zakupów na stronie (rozbrajające). Kontakt przez gg i email bez odpowiedzi.
Ponad 2 tygodnie codziennie monituję o odpowiedz na emaila
Oczywiście bez żadnego oddzewu.
Czyżby jedyną formą dochodzenia roszczeń reklamacyjnych była droga sądowa.
Muszę przyznać ze w żadnym sklepie internetowym nie spotkałem się z takim lekceważeniem.
Tak więc nawet jeżeli czas realizacji wróci do normy ale nie zmieni sią stosunek do klienta to kupowanie w RAM.NET będzie przedsięwzięciem wysoce ryzykownym niczym "rosyjska ruletka".
Sposób postępowania firmy wskazuje na to że realizuje zasadę: "sprzedać jak najwięcej i zapomnieć" .
Przyszłych potencjalnych klientów zachęcam do próbnego kontaktu z działem reklamacji aby mieli świadomość co ich może spotkać w przypadku jakiegokolwiek problemu.
Jeżeli ktoś lubi wrażenia i ryzyko to może dokonać zakupu w RAM.NET.
(moje transakcja faktura 10981 z 17.08.2010)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moje zamówienie złożone 12.09 miało termin dostawy 23.09,
Towaru nie ma. Informacji żadnej także, akontaktu nawiązać nie da się za cholerę...
A na ich koncie leżą moje cztery tysie...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proponuję złożyć zbiorowy spór do UOKiKu bo to jest już irytujące...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
*zbiorową skargę oczywiscie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja już czekam 5 tygodni. Od momentu wysłania im karty graficznej która była uszkodzona. Napisali 27 sierpnia swój ostatni e-mail że "Towar zostanie wysłany do serwisu i naprawiony". i od tego czasu nic. ani widu ani słychu.

Sklep to wielka pomyłka, tym sklepem Policja powinna się zainteresować.
Wyłudzenie pieniędzy, oszustwo internetowe.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Panie niejaki Rafale Modzelewski
dlaczego jakoby nigdy nie ma Pana firmie,
skoro Pan pisze ,że sam pakuje towar na zapleczu .
Ci przestraszeni chłopcy ( pana pracownicy ) zawsze odpowiadają ,że Pana nie ma w firmie.
Jak można się z panem skontaktować? .
Chciałbym Pana zatrudnić do prowadzenia cyklu szkoleń na temat :
" jak nie należy prowadzić biznesu "
To co się wyrabia w tym Ramnecie za Pana przyzwoleniem ( czy raczej za Pana poleceniem ) to jest jakieś kuriozum .
Jak opowiadam moim znajomym o formie prowadzenia biznesu przez Pana to nikt mi nie wierzy .
Kiedy pooddaje Pan pieniądze ludziom ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rafał Modzelewski-Panie Rafale jest tam zwykłym cwaniakiem,ciekawe czy jest pan taki mądry powiedzieć klientowi wprost że macie go w d...jak wpłaci wam pieniądze!do zobaczenia!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
I co, wiele się zmieniło przez te 4 miesiące ? Zabrał mi Pan pieniądze i nie chce oddać towaru.Chyba wie Pan jak to się nazywa w języku prawnym ? Za to grozi 8 lat. I mam nadzieję że stanie Pan przed sądem i odpowie za tą działalność
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oddawaj kasę wyłudzaczu i nie pieprz tutaj głupot. Jest luty i mam ten sam problem co moi przedmówcy. Każdy zrozumiałby obsuwę w czasie, ale brak informacji na ten temat oraz niemożność skontaktowania się z pańskim przybytkiem powoduje takie nastawienie i reakcje. Moje zamówienie 150029. Czekałem do wczoraj!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam ten sam problem!!!! Zamówienie nr 127682, dawno już anulowane czekam na pieniądze 15 dni, prawie 1800 zł, zero odzewu! Jutro z tym ide na policje!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
W dniu 03.07.2010 r kupiłem mysz MT 1065 zamówienie nr.109787.Po miesiącu mysz przestała działać. I tu zaczyna się horror. W dniu 19.08.2010 wysłałem wadliwą mysz do Ram Net i cisza. Nie odpowiadają na maile,nie odzywają się na GG a dodzwonić się tam jest niemożliwe (pojawia się w słuchawce komunikat - nie rozłączaj się jesteś trzeci w kolejce,potem jesteś drugi następnie jesteś pierwszy i następuje rozłączenie)-wisiałem kilka razy po 10 min. na telefonie, wybuliłem kasę za połączenie i nie porozmawiałem. W dniu 04.10.2010 wysłałem listem poleconym ponaglenie i nic... Z zakupu byłem zadowolony ale nie życzę klientom tej firmy załatać tam reklamację.
Do dzisiaj nie ma kontaktu ani myszy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proszę Państwa!
TO NIE JEST FIRMA, to przedszkole, w którym bawią się za nasze pieniądze.
Czekam. Dziś anulowałam zamówienie, zgodnie z prawem muszą mi wysłać pieniądze do 24 h. a jest to kwota ok. 2000zl.
tak się składa, że sprawa jest już na biurku UOKiK czekam tylko na działania tego dupk.a- człowiek nie potrafi prowadzić działalności gospodarczej. ~GrzegorzaN, czy odzyskałeś towar bądź zwrot pieniędzy? Żałuję, że nie sprawdziłam wcześniej kompetencji pracowników i Pana R. M. Clowna.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Trojmiasto.pl - logo

Wiadomości Fakty i Opinie Firmy Katalog firm Turystyka Noclegi- Przewodnik- Zabytki Komunikacja ZTM- SKM- PKP- Korki

Serwisy Dom- Moto- Sport- Nauka- Ogłoszenia- Praca- Biznes- Kino- Rozrywka- Kultura- Rowery- Zdrowie i uroda- Dziecko

Na mieście Imprezy- Kluby- Restauracje Inne Galeria zdjęć- Mapa- Kryminalne- Forum- Ranking- Panoramy- Weselnik- Kartki

Polecamy Sylwester - Animation Now! - X Wydmy - Missa Pro Pace - The Car Is On Fire - O.S.T.R. - Matt Dusk - Świetliki - Kobiety
Repertuar kin Serwis Rozrywkowy Kultura Sport Mapa Ogłoszenia Noclegi Komunikacja English Guide
rejestracja | zaloguj

*
*
* Konto
* Obserwowane
* Wiadomości

szukanie zaawansowane »
nowy wąteknowy wątek

* Trojmiasto.pl»
* Forum»
* RAM.net.pl

~Basia

2010-12-09 12:51

83.31.37.*
Nigdy więcej Ostrzegam przed RamNet !!

NA ALLEGRO TEN PAN MIAŁBY MNÓSTWO NEGATYWNYCH OPINII!!!!NIE POLECAM!
niska cena dysku zewnętrznego zachęciła mnie zarówno na stronę sklepu internetowego ramnet, jak również do jego zamówienia. Zamówienie zostało anulowane ze względu na cytuję " jest to błąd systemu informatycznego, na który nie mieliśmy wpływu, Zadzwoniłam do Ramnetu i upewniłam się czy faktycznie jest taka cena! Dostałam odpowiedź od Waszego pracownika potwierdzającą i że dostawa dotrze w dniu jutrzejszym,
na moje pytanie czemu już nie ma tych dysków w sklepie internetowym - odpowiedział pan , że moje zamówienie było ostatnie na liście zamówień.
Spytałam się też z jakiego powodu jest w takiej przystępnej cenie. W odpowiedzi uzyskałam informację, że wszystko w porządku - mogę wpłacić pieniądze, co też dziś z rana uczyniłam. Nadto dostałam potwierdzenie mojego zamówienia w przesłanym mailu Sklep promuje się jako b tani sklep internetowy - więc zawierzyłam zarówno informacji na stronie www, potwierdzeniu mailem i rozmowie z pracownikiem tego sklepu i zapłaciłam za dysk. W odp. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, jeśli jest Pani zainteresowana realizacją na zamówienia na inny dysk prosimy o złożenie nowego zamówienia i w komentarzu proszę zaznaczyć jaką kwotę i o jakiej wysokości Pani już wpłaciła w związku z wcześniejszym zamówieniem. Oczywiście oferowane dyski były około 2 razy droższe. Zgodziłam się na przysłanie dysku o podobnej pojemności ale w cenie już zapłaconej czyli podtrzymałam swoje żądania by przesłano mi zamówiony i od razu zapłacony dysk zewnętrzny .Zrezygnowałam z aukcji internetowych - w których bym kupiła dysk zewnętrzny w podobnej cenie . cyt.Powstała bowiem umowa wiążąca obie strony. Ja ze swojej strony płacąc Państwu wymagalną w umowie (zamówieniu i potwierdzeniu telefonicznym i mailowym) kwotę wywiązałam się. Proszę więc Firmę Ram.net o wywiązanie się z przyjętego i potwierdzonego dwukrotnie zamówienia.
Przekazałam adresując mail do właściciela sklepu- cyt Przekazuję Panu moją korespondencję z Pana pracownikiem P. Piotrem Margasem.
Bardzo proszę o podjęcie działań zmierzających do jak najszybszego zakończenia mojego zamówienia. W poszukiwaniu opinii na temat pańskiej firmy natknęłam się również na szereg opinii negatywnych, niemniej zawsze stanowisko Pana świadczyło o o tym, że próbuje Pan wyjaśniać niefortunne zdarzenia. Chcąc uniknąć podobnego - przekazuję Panu sprawę z prośbą o przedstawienie mi ostatecznego stanowiska w tej sprawie już dziś. Jakby Pan się czuł w podobnej sytuacji i jakiego rozwiązania oczekiwałby Pan od swojego kontrahenta. Ja tego oczekuję od Pana
Od właściciela p Rafała Modzelewskiego nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Potem następne maile moje już o zwrot moich zapłaconych pieniędzy. Otóż firma obracała do ( od 22 listopada do 7 grudnia 2010 ) moimi pieniędzmi ,konsultowałam moje położenie z Konsultantem Krajowego Rejestru Dłużników - ale z uwagi, że nie prowadzę firmy - nie mogli nic zdziałać.Poinformuję jeszcze Rzecznika Praw Konsumenta w Gdańsku. Niech wiedzą jaki mają sklep internetowy i co prezentuje sobą właściciel.
Zrezygnowałam z aukcji internetowych - w których bym kupiła dysk zewnętrzny w podobnej cenie. Niepotrzebne moje zdenerwowanie, czas oczekiwania na zakup i przedłużenie terminu zakupu nowego dysku o czas negocjacji --
Łudziłam się bowiem, że właściciel ma trochę kupieckiego honoru swoją "pomyłkę" potraktuje jako promocję sklepu. Nawet się nie odezwał, nie przeprosił .....fe !

* odpowiedz odpowiedz
* zgłoś do moderacji
* popieram tę opinię 0 / nie zgadzam się z tą opinią 0

regulamin forum - kontakt: forum@trojmiasto.pl
Warte uwagi: Pensjonat Gdańsk - Forum Przymorze - Forum Jelitkowo - Forum Karczemki - Forum Letnica

O portalu- Logo- Reklama- Polityka prywatności- Kontakt- Praca w portalu- Mapa serwisu- Logowanie

© Copyright 1998-2010 Gdańsk, Gdynia, Sopot - Portal Regionalny trojmiasto.pl


mimo osobnego wątku dodałąmrónież informację w tym właśnie wątku
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
przepraszam za ten nieporządek w.w. - wkleiłam z innego postu i tak się dodało - Proszę moderatora o usunięcie niepotrzebnych reklam itp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Spoko Basia ja już wysłałem do Pomorskiej inspekcji Handlowej i Ochrony Konsumenta dwa pozwy na Ramnet,Od 2miesiecy nie widzę gotówki sprzętu!A pracownicy się rozłączają podczas rozmów,w sklepie obiecują złote góry!Poczekamy zobaczymy-życzę powodzenia Panu Rafałowi!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo żałuję że wcześniej nie zapoznałam się z tymi opiniami. najpierw czekałam 3 tygodnie na przesyłkę, teraz muszę się bujać z uszkodzonym sprzętem który mi przysłali bo nie potrafią załatwić reklamacji a kontaktu z nimi nie ma.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dokładnie to samo - zamówienie złożone 19.12.2010 r. do dnia dzisiejszego 11.01.2010 r. kompletna cisza. Odpowiedź na anulowanie zamówienia - też cisza. Zastanawiam się nad zgłoszeniem na Policję.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przeżywam to samo chciałem kupić prezent a tu ani tego ani tego -to nie jest sklep to złodzieje. LUDZIE NIE KUPUJCIE TAM.
PS>nie można się do nich dodzwonić a telefony do nich drogie jak cholera ale to tak specjalnie aby się od nich odwalić ---świnie,żeby komuś z synów czy córek też zabrakło prezentu pod choinkę
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Niestety u mnie też zadziałał syndrom niskiej ceny i teraz od 3 tygodni nie mam towaru ani pieniędzy.Pozorne oszczędności zostaną stracone na korespondencje ,adwokatów itp. Nie wierzę w ani jedną pozytywną opinie na temat tego sklepu,wszystkie wydają się spreparowne. Wydaje mi się,że sklep jest zorganizowaną grupą do wyłudzania pieniędzy i przygotowuję pozew sądowy w celu aresztowania wspólwinnych kradzieży moich pieniędzy.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
Przyłączam się do wątku. Ja po dłuuuugim oczekiwaniu otrzymałem towar ale.... niekompletny i teraz mam problem z odzyskaniem pieniędzy za niewysłane części
Co najgorsze jedna z wysłanych części nie działa poprawnie i chciałbym ją zareklamować ale strach cokolwiek do nich wysłać bo przepadnie i sprzęt i kasa :/
Czy ktoś wie o toczących się w stosunku do nich postępowaniach ?? Bo chętnie bym się przyłączył.
A doświadczalnie potwierdziłem - większość opinii albo jest moderowana albo dodają sobie sami żeby mieć wysokie noty
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam! I ja również od 03 grudnia oczekuję na zapłacony towar. Niestety bez skutku. W zumi Ramnet podaje inny numer telefonu - tam można dzwonić (58) 347-62-00 i nie jest to infolinia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To jakiś horror. Zamówienie z 6.12, ani widu, ani słychu. Co z tym zbiorowym pozwem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Też mam problem z zamówieniem. Jak u Was?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
RAMnet to kompletne DNO ich słowo i obiecanki są g.....warte to już 12 (dwunasty) dzień od rezygnacji z zamówienia i czekania na zwrot pieniędzy , policja jest już powiadomiona a UOKiK też , jednostronna dyskusja z wami znudziła mi się , jeśli sami nie umiecie sobie poradzić to policja i prokuratura wam pomoże, nie omieszkam także powiadomić innych instytucji które też wam pomogą , trzy tygodnie czekać na realizację zamówienia (mój przelew pracuje na waszym koncie (cwaniaki)

--
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ludzie z Gdańska powiadomcie policję o tym sklepie bo to co tam się dzieje to kryminała
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy ktoś otrzymał od nich kasę po anulowaniu zamówienia?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To nie sklep, to piaskownica z nieodpowiedzialnymi małolatami
Oczekuję na realizację zamówienia 12 dni,
brak kontaktu telefonicznego (prócz automatu od kilku dni nikt nie odbiera połączeń),
brak kontaktu e-mail,
permanentne ignorowanie klienta,
strach pomyśleć o realizacji reklamacji,
totalna amatorszczyzna,
nie dziwi fakt, że sklep jest pomijany w ogólnopolskich rankingach na najlepszy sklep internetowy,
Jeśli nie chcecie mieć problemów to trzymajcie się od RAM.net-u z daleka,
niech was nie omami konkurencyjna cena produktów bo nie będziecie mieć okazji się nimi nacieszyć,
przestrzegam przed tym sklepem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
JA również czekałam cierpliwie na przesyłkę. Zapłaciłam przelewem 02. 01.2011, miała dojść 12. 01. 2011. Dzisiaj mamy 22. 01. a przesyłki nadal nie ma. Wysyłałam do firmy jak i Państwo- e-maile, kontaktowałam się drogą komunikatora gadu-gadu, dzwoniłam. Niestety- bezskutecznie. Zupełnie ignorują klienta. Nie odpowiadają. A telefon, jak piszecie- z pewnością- jest dodatkowym źródłem dochodu-35 gorszy brutto za minutę- bez możliwości dodzwonienia się. Można na nim spędzić kilka godzin, tracąc jedynie własne pieniądze i czas. Zrezygnowałam dzisiaj ((drogą e-mail) z zamówienia z żądaniem zwrotu pieniędzy. Zbyt wiele jednak nie oczekuję. Pewnie pieniędzy nie odeślą.
Zastanawiam się tylko (czytając wasze opinie) z kim właściciel firmy jest związany , w jakich kręgach obraca się, że pomimo tylu nieuczciwości jego firma widnieje dalej na rynku, a on nadal jest bezkarny. Przecież piszecie, że zgłaszacie ów fakt oszustwa, zarówno na policję, jak i do UOKiK. Ja także nie zamierzam bezczynnie przyglądać się temu. Ale na ile nasze pojedyncze pozwy i zgłoszenia będą w stanie coś zmienić?????
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
dot. zamówienia 147262
Najgorszemu wrogowi nie życzę stresu na jaki trzeba się nastawić w transakcjach z ta firmą. Terminy realizacji zamówień podawane na stronie fikcyjne, a już informacja typu: czas dotarcia do naszego magazynu-1 dzień roboczy od złożenia zamówienia to kpiny z klienta!!, utrudniony kontakt - uzgodnienia nie mają pokrycia w rzeczywistości. To ma być partner w biznesie, to jest przedszkole nie radzące sobie z organizacją, wykonywaniem umów. Pieniądze przelane niezwłocznie, za to z rozmowy(raz mi się udało dodzwonić i email) nie widzę szans otrzymania towaru.Kwota zakupu ponad 5 tys, środki częściowo pochodzą z dofinansowania na rozpoczęcie działalności, z których muszę się rozliczyć w określonym czasie. To nie dziecinada. Odpowiedzialności nauczą tylko konsekwencje finansowe, ja z tytułu poniesionych strat występuję na drogę sądową !
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na zwrot kasy nie masz co liczyc chyba ze lamiac tym sk....nom rece ja tez jestem oszukany i wyglada na to ze ujdzie im to bezkarnie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wszystkich poszkodowanych działalnością firmy Ram-net proszę o zgłoszenie się do Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą KMP w Gdańsku (siedziba w VIII Komisariacie Policji w Gdańsku ul. Kartuska 245) tel.(0 58) 321 68 22. Czym będzie więcej zgłoszeń tym szybciej zrobią z tym porządek.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zamówienie nr: 147564
Kwota, ok 1600PLN.
Zamówienie: 17.01.2011
Przelew: 18.01.2011
Przesyłka wciąż nie wyszła z magazynu: 31.01.2011 (2 tygodnie po terminie)

Liczne kłamstwa przez telefon, "automatyczne" maile o treści:

"witam,

czekamy jeszcze na dostawę, przepraszamy za opóźnienia, ale dołożymy wszelkich starań, żeby zamówienie zostało wysłane jak najszybciej."

Ogólnie tragedia :(

email: irek1717 at gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Cześć,
Rzecznik konsumenta w Gdańsku 58 323 70 11, dzwońcie!!!
Pani bardzo konkretnie mówi co i jak, ewentualnie można również kontaktować się z Inspekcją Handlową aby jakąś kontrolę zrobiła.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
rzecznik konsumenta mówi wprost - nic nie możemy zrobić - sprawę kierować do policji, prokuratury lub wprost do sądu cywilnego. problem w tym, że jest to niezły cwaniaczek i zamówienia są realizowane a zanim te instytucje raczą ruszyć nieruchawe dupska to najczęściej jest już po sprawie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wystarczy udowodnić jakieś straty poniesione z tytułu niewywiązywania się z terminów zamówienia, tak sądzę. Nie we wszystkich przypadkach policja może coś zdziałać. Wtedy kiedy chcesz zwrotu pieniędzy, anulowałeś zamówienie itd. w innych przypadkach pewnie tylko przyjmą zgłoszenie, nie znam procedur.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sklep ma 30 dni na realizacje zamówienia potem mogą poinformować o trudnościach, jeśli odstępujesz od umowy to maja 7 dni na oddanie pieniędzy przy czym za każdy dzień nalezą się odsetki - tyle teorii. w praktyce może to trwać o wiele dłużej. policja zbiera dowody przesłuchuje zgłaszającego krzywdę i szefa sklepu. a w takim przypadku ram.net mówi mamy dozo zamówień, opóźnienia ale wysyłamy - znacie ta śpiewkę ;) policja nie jest władna zamknąć sklep, mogliby aresztować właściciela tylko za co? prokuratura też będzie miała ciężko dopatrzyć się przestępstwa. a w sądach sprawa zanim będzie osądzona to mnie z pół roku a jak pan ram.net będzie się uchylał to ze dwa potem apelacja, egzekucja i okaże się, że nie ma z czego bo nic nie ma. przykro mi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zadzwoniłem do Federacji Konsumenta. Pani poinformowała mnie o postępowaniu uproszczonym, o co w nim chodzi? (sądownie)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wpisz w google ale chodzi głównie o to, że do sprawy takiej jak zakup w sklepie internetowym składasz pozew na gotowym formularzu (nie musisz sam pisać pozwu) i to jest właściwie to całe uproszczenie. są oczywiście inne niuanse ale raczej na tym etapie są one nieważne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moze jakis pozew zbiorowy
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
jaki pozew? jeśli jak na razie, z dużym opóźnieniem wszyscy dostają towar to nic nie zrobisz.

To wszystko przypomina mi historię "Hurtowni RTV Giżycko"
Na początku wszystko pięknie, paczki next day
Później opóźnienia 1 tydzień 2, 3

aż firma padła,

porostu żyją na przedpłatach klientów, jak kasy zabraknie na zapłacone zamówienia to padną

A ludzie będą u nich kupować, bo jest np. 3 zł taniej w porównaniu z innym, większym sklepem

Nikt z resztą nie czyta komentarzy na ceneo przed zakupem, a wyraźnie widać że prawie wszystkie pozytywy są lipne
w stylu: super kontakt, przesyłka next day
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
irek 1717 raczej nie ma co liczyc na zwrot kasy te same maile do ciebie wyslali to wysylaja wszystkim mi obiecali pieniadze na jutro wieczorem (wczoraj anulowalem zamowienie)ale sadzac po ich podejsciu do sprawy to z tego nici maja to w d... a na konkretne pytania udzielaja zawsze pokretnych odpowiedzi..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zamówiłem towar 13.02.2011 ( niedziela ) towaru nie było na magazynie - dostępność 1 dzień kasę wpłaciłem w Lukasie ( czyli ich banku ) 15.02.2011 więc pieniądze był w 2 sekundy po złożeniu mojego podpisu. Wystawili mi paczkę na 18.02.2011, 17.02.2011 pisali, że od dystrybutora odbierają paczkę z moim zamówionym towarem i tego samego dnia paczkę wysyłają do mnie tak aby na 18 była. Cóż, 18.02.2011 jeden nr GG mówi, że za późno zaksięgowali pieniądze i paczki mojej nie wysłali dnia 17.02.2011 ( mimo że kasę mieli już 15.02.2011 !!. Drugi zaś nr GG mówi, że nie dostali mojego towaru od dystrybutora. Porażka... połakomiłem się na te kilka groszy taniej. Pisałem im wyraźnie, że lada dzień mam delegację za granicę i paczki nie odbiorę. Czemu byłem tak głupi, aby nie wybrać przesyłki za pobraniem, wtedy kupiłbym gdzie indziej a oni by mogli mnie pocałować w pompkę, teraz 330 zł leży na ich koncie.

Mam do nich 2 numery, jeden stacjonarny bez żadnej sekretarki a drugi komórkowy, dziś będę atakował czy są to numery poprawne. Zdobyłem je gdzieś na forum typu PCLab....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
no to podaj nam te numery, może ktoś ma adres właściciela firmy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Odziwo numery sa wszelako dostepne.

504 422 522
583 476 200
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://e-interwencja.pl/uwaga-na-sklep-ramnetpl.html#

Piszcie tutaj swoje uwagi i pretensje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Napisałem temat na innym forum i wiecie co sie dowiedziałem ?

Oto wypowiedzi innych:

Wysłany: Wczoraj 13:21 Temat postu:

Pracownicy graja na lanie cały czas.
Na zapleczu ciasnota jak skurczybyk.
Wystarczyło poczytać recenzje tego sklepu.

Wysłany: Wczoraj 11:21 Temat postu:

Powierzchnia sklepu to góra 30~40m2 gdzie jak wchodzisz to stoja po prawej stronie maly stolik i krzeslo, a ci goscie siedza przy starym biurku, siedzi ich 3 jak sledzie, maja po lapku, z czego jeden koleś nie wiem co tam robi bo deczko nieogar, pewnie zapindala po redtubach, a na przeciwko nich duze krzeslo dla klienta. Do sklepu wejdzie max 6 osob w zimowych kurtkach, reszta musi stac jak śledzie albo jeszcze gorzej - przed sklepem. Brak klimatyzacji, ci co pracują na magazynie potykają się o pudełka ze sprzętem bo taki tłok mają. Pudełka ze sprzętem są upchnięte w jedno gówno, tak że jakbyś wyjął coś, reszta zaraz się wysypie. Wieczny hałas, ich głupie śmiechy, myślą że są fajni. Typowe buractwo. To akurat duży minus bo ceny mają fajne.

Wysłany: Wczoraj 11:13 Temat postu:

Doskonale znam ten sklep, ponieważ raz kupowałem u nich kostkę 2GB ramu. Zrobiłem tak że zamówiłem przez neta, i pojechałem po odbiór bo nie mam daleko. Jakoś w piątek zamówiłem, we wtorek byłem, nie było naturalnie (postałem sobie 1,5h w kolejce). Kazali przyjechać w piątek i towar był, ale kolejne 1,5h w kolejce. Sklep jest mały jak 2 zł, tłok, brak miejsca, ich magazyn to szkoda gadać, lepiej wygląda pokój zbuntowanej 15 latki z miesiączką co chwila. Ich "telefoniczna linia" to porażka, typowe naciąganie. Ale towar dostałem i może kiedyś jeszcze coś u nich kupie. Jak mówię, najlepiej to robić albo paczka pobraniowa, albo jechać osobiście. Bo tak, to można się ładnie naczekać.

Wysłany: Wczoraj 10:05 Temat postu:

Ten sklep to śmiech na sali.
Zamawiałem tam cześci, ponad 1000 zł. Po jakimś czasie wszystko zaczęło się sypać. Dysk, zasilacz, karta graficzna i potem jeszcze jeden dysk drugiego dnia po zakupie. Na nowe części czeka sie baardzo długo i ciągle trzeba ich upominać.


======================


Już wiecie czemu pracownicy nie odpisują.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowni Państwo, stanowczo odradzam zakupy w sklepie ram.net.pl. 1. opóźniają się z terminem dostarczenie zamówienia - w moim przypadku ok 9 dni, 2. nie kontaktują się z klientem w sprawie opóźnienia i nie informują o terminie dostawy, 3. przysłali mi fakturę na firmę, która nie istnieje i na moją prośbę wystawienia właściwej odmawiają, zadając jednocześnie, abym to ja skorygowała fakturę. Do tego dochodzi dość zaskakujący stopień bezczelności i ignorancji wobec klienta. STANOWCZO ODRADZAM
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam! Nigdy więcej niczego w ram.net nie kupię. Oferują na stronie towar, którego nie mają w magazynie. Sprzedawca potwierdza, że towar jest i wyślą w ciągu 2-3dni. Zamawiam towar, dokonuję wpłaty, po czym po 2 dniach okazuje się, że nie mogą wysłać, bo nie mają, a na zwrot pieniędzy każą czekać bite 7 dni!!! Pomimo ich błędu blokują pieniądze i nie przyjmują do wiadomości żadnych argumentów. Z szefem skontaktować się nie można - nieuchwytny. Handlowcy nieodpowiedzialni, niekompetentni, nieżyczliwi, uprzejmość kończy się w momencie wpłynięcia kasy na konto firmy. Szczęście mi dopisało przynajmniej o tyle, że zwrot pieniędzy - no po 9 dniach - nastąpił. Dziś już piszę o tym spokojnie, ale ile nerwów to mnie kosztowało! Dołączam się do moich przedmówców: Nigdy więcej ram.net!!! A nieuczciwy właściciel powinien mieć zakaz prowadzenia działalności.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

zamawiajcie towar za pobraniem i go nie odbierajcie

taka akcja na oszustów
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
rowniez zostalem oszukany i kieruje sparwe do sądu, nie mam zamiaru juz czekac dłuzej - od 5 tyg brak pieniedzy na koncie!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem jednym z poszkodowanych przez tą firmę i nie zamierzam się poddać. Bez względu czy oddadzą mi w końcu pieniądze czy nie. Rozmawiałem z prawnikiem, który zajmie się tym tematem, ale potrzebne jest więcej materiałów od poszkodowanych. Jeśli macie jakikolwiek dokument stwierdzający, że zawarliście umowę kupna-sprzedaży z firmą Ram.Net, wyślijcie mi go na adres: dw62303@gmail.com. Jeśli były problemy z serwisem, gwarancją lub brakiem paragonu lub faktury, napiszcie o tym. Jeśli połączymy działania, ktoś w Gdańsku przestanie się cieszyć...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oszust i kręciarz, wystawia do sprzedaży towary w bardzo atrakcyjnych cenach celem ściągnięcia od klientów gotówki na dalsze prowadzenie nieudolnej działalności handlowej. Po otrzymaniu pieniędzy twierdzi, że nie może zrealizować zamówienia w oferowanej cenie. Podaje nową oczywiście wyższą. Po rezygnacji, odstąpieniu od umowy, pieniędzy nie zwraca. Klientów którzy płacą " z góry" traktuje jako instytucję finansową korzystając z wpłaconych środków. Sklep żenada, zero kontaktu. Śmiem twierdzić, że sprzedawca celowo tak postępuje aby łatać swoje braki finansowe. Sugeruję składanie zawiadomień do prokuratur, można za pośrednictwem policji w kierunku przywłaszczenia ew. oszustwa. Ponadto pozew cywilny i wpis do rejestru dłużników.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oszukali na i dalej bezkarnie działają, naciągając kolejnych klientów!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://e-interwencja.pl/uwaga-na-sklep-ramnetpl.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Opinie i oceny

Grzegorz - ocena (3 odpowiedzi)

Nie polecam , pizza surowa , zimna , złej jakości ser , i ta cena za 50 zł oczekiwałem dobrej...

Jan - ocena (3 odpowiedzi)

Niestety jestem mega zawiedziony. Allcon zrobił bardzo ładne osiedle na którym nie da się...

Jacek - ocena (3 odpowiedzi)

Szkoła nie warta czasu i nakładu finansowego. Totalny brak kontaktu z wychowawcą i dyrekcją...

do góry