Widok
...
Narzędziem mojej pracy jest internet ,z powodu ciągłych awari (modem wyłancza się i włancza po godzienie) straciłem dzisiaj ponad 5 tysięcy dolarów .Jeżeli szukam bezawaryjnego łącza niech cię ręka boska chroni przed multimedią !! ,chyba że lubisz błagać o przyjęcie zgłoszenia bo wkońcu internet niby działa drobne przerwy po 2 godziny i necik działa przez 10 minut pozniej znowu pada i tak do rana ,rano jest ok a od 17 wylancza się ,zawiesza co 15 minut. Technik powiedział mi cytuję ,po c...mnie pan wzywasz skoro wszysko cacy \" !!!!!!!!!!!!!!!!!! CYTAT i teraz najlepsze UWAGA
Tego samego dnia internet mi padł o 17 dzwonię do biura obslugi klienta i tam konsultat sprawdza i mówi mi ,,usterka naprawniona \" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na pytanie co naprawi skoro modem nie działa poprawnie usłyszałem ,,klienci nie mają wykszałcenia techniczego żęby udzielać panu odpowiedzi\" !!!!!!!!!!!!!!!!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
teraz najlepsze mija miesiąc w ich systemie odnotowano 5 naprawionych usterek a jak się domyślacie internet działa przez 15 minut i modem się wyłancza
Tego samego dnia internet mi padł o 17 dzwonię do biura obslugi klienta i tam konsultat sprawdza i mówi mi ,,usterka naprawniona \" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na pytanie co naprawi skoro modem nie działa poprawnie usłyszałem ,,klienci nie mają wykszałcenia techniczego żęby udzielać panu odpowiedzi\" !!!!!!!!!!!!!!!!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
teraz najlepsze mija miesiąc w ich systemie odnotowano 5 naprawionych usterek a jak się domyślacie internet działa przez 15 minut i modem się wyłancza
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 3
oferta: 3
jakość usług: 1
awaryjność: 6
przystępność cen: 4
ocena ogólna: -
3.4
* maksymalna ocena 6