Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Drodka - ocena nowy temat Masakra. Nie polecam. Internet ciągle zanika. Kontakt z Biurem Obsługi tylko...
~Drodka
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 15 marca 2024

Andrzej - ocena Usługi coraz droższe, a jakość nie poprawia się.
~Andrzej
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 17 stycznia 2024

Adam - ocena Przery w dostawie internetu to standard rozmowa z serwisem (konsultant bez...
~Adam
-

ostatnia odp. 6 miesięcy temu

dodano: 27 września 2023

Katarzyna Michna - opinia Opisałam problem i otrzymałam właściwą pomoc, jestem zadowolona
~Katarzyna Michna
-

ostatnia odp. 8 miesięcy temu

dodano: 13 sierpnia 2023

Gosia - opinia Najgorsza obsługa klienta. Po przedłużeniu umowy od trzech miesięcy walczę z...
~Gosia
-

ostatnia odp. 8 miesięcy temu

dodano: 7 sierpnia 2023

Elżbieta - opinia Ponieważ kończyła mi się umowa mój telefon się rozdzwonił . Pani oświadczyła...
~Elżbieta
-

ostatnia odp. 11 miesięcy temu

dodano: 16 maja 2023

msikorski89 - opinia Szybka i sprawna obsługa. Duża wiedza techniczna u Konsultantów co nie zawsze...
~msikorski89
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 26 stycznia 2023

Marr - opinia Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Awarie, notoryczne spadki prędkości,...
~Marr
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 24 stycznia 2023

Urszula - opinia U mnie wszystko działa dobrze, szybki serwis. Oferta super z Netflix
~Urszula
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 21 września 2022

Anonim - opinia Nie polecam , co dziennie przycina się tv i brak sygnału, tragedia
~Anonim
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 17 czerwca 2022

Urszula - opinia wątek zamknięty Nie polecam. Nie potrafili poradzić sobie z usterką mojego kabla...
~Urszula
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 28 października 2021

Marcin - opinia wątek zamknięty Najgorszy syf jaki można wybrać ciągły brak internetu
~Marcin
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 30 sierpnia 2021

Paweł - opinia wątek zamknięty Nigdy więcej!!! Codziennie skanowanie kanałów, brak obrazu, przerywanie,...
~Paweł
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 15 sierpnia 2021

k - opinia wątek zamknięty Dramat, codziennie jakis problem, przerywający internet....
~k
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 15 sierpnia 2021

Anna - opinia wątek zamknięty Masakra nigdy więcej. nie polecam!
~Anna
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 28 kwietnia 2021

Multidno - opinia wątek zamknięty Codziennie ten g@wniany dekoder aktualizuje mi kanały przez co przerywa...
~Multidno
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 23 października 2020

maciej - opinia wątek zamknięty Skarga na opieszałość Multimedia przy migracji nr tel. z Plus, skutkująca...
~maciej
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 21 maja 2020

Basia - opinia wątek zamknięty Niestety, aneks do umowy mamy do 31.01.2021 i niestety musimy do tego czasu...
~Basia
1

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 31 marca 2020

Kacper - opinia wątek zamknięty Tragedia !!!! firma dno dna. nie znam drugiej takiej. próba wypowiedzenia...
~Kacper
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 19 grudnia 2019

Jeśli zależy wam na stabilnym dostępie do sieci wątek zamknięty polecam omijać. Od kilku dni używam komórki jako modemu, bo internet albo...
~Anonim
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 1 września 2019

Aktualnie na forum: 1 użytkownik (1 gość)

Regulamin forum | Kontakt:
400

postów

246

wątków

do góry