Widok

...

Jakoś kurierzy z UPS czy DPD potrafią korzystać z telefonu komórkowego. Niestety DHL chyba pozostał na korzystania z telefonów stacjonarnych, więc gdybym przezornie nie sprawdził stanu zamówienia, na które czekałem to bym się nie dowiedział, że pan kurier nie doręczył nic, bo zabrakło numeru domu i mieszkania.

Co więcej - obu tych numerów zabrakło z winy DHL, sklep nadał wszystko prawidłowo.

A wystarczyło wykonać telefon i doprecyzować gdzie ma być dostarczona przesyłka, zwłaszcza, że wszystko podawałem. Teraz muszę jechać na drugi koniec Gdańska, żeby zdążyć odebrać paczkę przesyłkę przed wyjazdem od tej, pożal się Boże, firmy \\\"kurierskiej\\\".

NIE POLECAM.

PS. Zresztą juz na temat DHL słyszałem wystarczająco dużo złego. To była moja pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia styczność z tą firmą.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kilka dni temu miałem taki sam problem - kurier nie zostawił awiza ani nie dzwinił przez domofon ilub komórkę - po poszukiwaniach które zajeło mi przez parę dni 40 mionut ustaliłem , że kurier wogule nie był a tyklo sam zadecysował o zwrocie przesyłki . Jest to niedopuszczalne i niechlujne z firmy któr chce być na rynku

NIE POLECAM TEJ FIRMY gdyż kurierzy są niewiarygodni
nr przesyłki 113697 51 283
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Piszesz: "Co więcej - obu tych numerów zabrakło z winy DHL, sklep nadał wszystko prawidłowo." Na poczcie też pani w okienku adresuje Twoje listy? Przecież paczka dochodzi do odbiorcy z dokumentami oryginalnie wypisanymi przez nadawcę, więc jak DHL może za to odpowiadać??? Od 4 lat codziennie wysyłam i otrzymuję paczki DHLem i takiej bzdury jeszcze nie widziałam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry