Widok
(...)
Szkoda gadać, (...) lekceważenie klienta na każdym kroku. Kierownik serwisu Kwaśniewski żywcem wzięty z polmozbytu, rodem z PRL:" Nie da się, nie mogę, nie ma, trzeba czekać, płaci pan trzy tysiace".
wypowiedź zmoderowana ( 2011-06-09 12:12:14)
Moja ocena
ZDUNEK KMJ
kategoria: Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 2
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Ja dodam tylko tyle, "jaki Pan taki kram". Pan Kaszubowski powinien zadbać o swoja kondycję psychiczna bo z głowa u niego nienajlepiej. Samochody trzeba umieć sprzedawać,serwis trzeba umieć prowadzić a jemu sie wydaje że jest panem świata i wszystko może. Tacy ludzie nie powinni prowadzić serwisu.Jego prowesjonalizm=0,wibrujące zero.Tam ani nie kupię ani nie dam do serwisu.