Widok

11 chętnych do budowy wiaduktu Biskupia Górka

Opinie do artykułu: 11 chętnych do budowy wiaduktu Biskupia Górka.

Jedenaście firm i konsorcjów stanęło do przetargu na budowę nowego, ponad 100-metrowego wiaduktu w centrum Gdańska . Do złożenia oferty wybranych zostanie pięciu z nich. Wykonawca, którego poznamy za mniej więcej miesiąc, będzie miał dwa lata na budowę.

Szacowana na 138,5 mln zł inwestycja będzie polegała przede wszystkim na budowie ponad 100-metrowego wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu Traktu św. Wojciecha. Każda nitka jezdni posiadać będzie trzy pasy ruchu (skraje zostaną ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

budować, choćby na przekór pisowcom

Za Piasu Ob. Metrop. nię powstanie
popieram tę opinię 55 nie zgadzam się z tą opinią 69

Przy okazji zrobić buspasy w stronę Pruszcza

od Wałów Piastowskich przez Główny i Bramę Wyżynną wchodzących w te na wiadukcie.
Jeżeli chcemy promować KM to jest to konieczne.
Niestety dalej w stronę Pruszcza nie za bardzo jest miejsce.
popieram tę opinię 45 nie zgadzam się z tą opinią 13

Ten wiadukt powinien tam być już 30 lat temu rozbudowany! Orunia mimo że leży kilka kilometrów od ścisłego centrum, jest komunikacyjną prowincją
popieram tę opinię 55 nie zgadzam się z tą opinią 9

Wtopić tory tramwajowe w buspas i rok rocznie wydłużać odcinek w stronę Oruni

Trzeba promować transport masowy, jeden tramwaj = 2 autobusy przegubowe wypchane po dach.
popieram tę opinię 63 nie zgadzam się z tą opinią 13

Powstanie obwodnica i wiadukt pianobijco.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 10

A tramwaje sie juz nie skoczyly ?

A tramwaje sie juz nie skoczyly ?
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 12

Nie tylko miejsca nie ma, ale i potrzeby.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 9

dojazd do pracy w tym rejonie stanie się koszmarem
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 16

Ale ścieżek rowerowych jakoś nie widzę. Znowu antyrowerowa inwestycja. Wstyd!
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 66

Boś ślepy
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

Na szczęście są alternatywne drogi nie jak w Gdyni
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

Mam nadzieję, że oprócz buspasów

po obu stronach będą też drogi rowerowe i chodniki.
Bo jakoś na ten temat za wiele w artykule nie ma.
popieram tę opinię 35 nie zgadzam się z tą opinią 13

2 pasy w każdą stronę a to mało? Np w takiej Gdyni jak są 2 pasy to już luksus jest
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 6

140mln za 100m i parking ???? za 140mln to byśmy mieli 233km dróg rowerowych w najwyższym standardzie

obecnie Gdańsk ma ich jedynie 117km.

ale zaraz będą płakać że na rowerzystów miasto pieniądze daje, a na biednych kierowców nie ma.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 37

Nie
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zrobią w innym miejscu 100m za 50tys i bedą się chwalić ile to miasto wydaje na rowerzystów........wiadomo krowa która dużo ryczy.......

P.S porównywalny Szczecin ma już 2x więcej DDR i Pasów Rowerowych niż Gdańsk
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 16

W Madrycie widziałem... taki bajer

3 pasmowa jezdnia w tym:

Jeden pas do BusPas
Drugi Pas to strefa 30 łamane przez Pas Rowerowy
Trzeci pas normalny 50kmh
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry