Odpowiadasz na:

Odrażający stosunek do klienta

Jestem zażenowana zachowaniem osób pracujących w tej firmie, czy tam na górze nikomu nie zależy na zadowolonych klientach i wydaje się zgodę na ignorowanie klientów, a nawet na pokrzykiwanie na... rozwiń

Jestem zażenowana zachowaniem osób pracujących w tej firmie, czy tam na górze nikomu nie zależy na zadowolonych klientach i wydaje się zgodę na ignorowanie klientów, a nawet na pokrzykiwanie na klienta i odmawianie pomocy??? Pani na infolinii stwierdziła władczym i bardzo nie miłym tonem, że moje życzenie złożenia reklamacji jest niezasadne, robiła to z nieukrywaną w głosie satysfakcją, że może na kogoś pokrzyczeć. Proponuję odsłuchiwać nagrywane rozmowy... które przecież jak mówi lektor są nagrywane w celu zapewnienia najwyższej jakości usług... po prostu żałosne. Nie wyobrażam sobie traktować w ten sposób moich klientów, może pani na infolinii jak i pan przedstawiciel handlowy z rejonu chwarzna (poprzednio też mnie rozczarował) nie mają świadomości, że żyją za pieniądze klientów firmy multimedia i pozwalają sobie swoje frustracje przelewać na ludzi którzy płacą, za usługi i mają prawo do otrzymania pomocy i wyjaśnień w zakresie usług za które się płaci.

zobacz wątek
15 lat temu
~tofina

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry