Odpowiadasz na:

Ilość a nie jakość

od dluzszego czasu nie zadowala mnie fakt ze Luxmed nastawiony jest na ilosc a nie jakosc i zadowolenie pacjentow.Oczekiwanie do recepcji w ogromnej koljece ( np. w czasie pobierania krwi)... rozwiń

od dluzszego czasu nie zadowala mnie fakt ze Luxmed nastawiony jest na ilosc a nie jakosc i zadowolenie pacjentow.Oczekiwanie do recepcji w ogromnej koljece ( np. w czasie pobierania krwi) ciagnacej sie przez caly korytarz to widok identyczny z przychodniami NFZ wiec gdzie roznica ? Sprawa nie wyglada tez dobrze jesli chodzi o terminu do specjalistow ginekolog kardiolog endokrynolog pulmonolog a nawet usg brzucha i wiele innych to masakra! oczekiwanie od 3 tygodni do poltorej miesiaca tak wiec terminy rzeczywiste sa odlegle od tego co firma zawarła w umowie z klientem czuje sie wiec oszukany. RADZE wszystkim przed podpisaniem umowy z ta firma rozeznac sie w prawdziwych terminach!!!!!a nie sluchac bredni sprzedawców

zobacz wątek
15 lat temu
~mądry po szkodzie

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry