To może warto przekonać się w praktyce, zamiast czytać na forum - nic to przecież Pana nie kosztuje. Ludzie narzekają tutaj anonimowo, a często nam problemu nie zgłoszą by umożliwić naprawę, bo...
rozwiń
To może warto przekonać się w praktyce, zamiast czytać na forum - nic to przecież Pana nie kosztuje. Ludzie narzekają tutaj anonimowo, a często nam problemu nie zgłoszą by umożliwić naprawę, bo wiedzą lepiej że "za dużo klientów wieczorem i nic się nie da zrobić, tylko przejść do Wave" - więc niestety będą narzekać dalej, aż przejdą. W ubiegłym miesiącu zaledwie kilku klientów zgłosiło, większości z nich już naprawiliśmy i działa lepiej - a też chcieli rezygnować. Mała prędkość czy duży ping może mieć różne przyczyny, w różnych miejscach sieci. Stale gdzieś coś modernizujemy, kolejność (gdzie najpierw) zależy od zgłoszeń. Przez ostatnie 10 lat przybyło kilkanaście razy tyle klientów i kilkaset razy tyle Mb/s łącz, przewinęło się kilka generacji sprzętu. Proponuję mimo wszystko przemyśleć temat i zapraszam.
zobacz wątek