Widok
Internet WAVE - Polecam dla wszystkich chcących posiadać stabilne i szybkie łącze
Cześć,
Na wstępie chciałbym powiedzieć, że nie jestem pracownikiem firmy WAVE. Mieszkam w Baninie od 5 miesięcy na osiedlu familijnym. Zdecydowałem się na internet z firmy WAVE. Jest to internet świadczony drogą radiową .Jeśli chcecie stabilnego i szybkiego łącza z niskimi pingami - dodam że jestem graczem i jest to dla mnie ważne - to polecam Wam ten internet. Posiadam najdroższy pakiet internetu 40mb/s download i 8 mb/s upload w dzień + podwójna prędkość wysyłania. W nocy internet przyśpiesza do 80 mb/s downloadu oraz 16 mb/s uploadu(jest to jak najbardziej osiągalne). Awarie internetu są naprawiane jak zawsze na czas (w momencie gdy się wydłużają to jest to rekompensowane w ramach niższego abonamentu). Posiadam pakiet PRO i dzięki temu dostaje szybsze informacje o pracach modernizacyjnych poprzez SMS jak i problemy są u mnie szybciej rozwiązywane. Płacę za ten internet dużo bo 119 PLN, ale warto.
Dodam, że prosty pakiet 10 mb/s kosztuje 49 PLN a 20 mb/s 69 PLN i na pewno jest to stabilne na tle lokalnej konkurencji.
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj: https://wave.com.pl/oferta/internet
Poniżej wrzucam 6 testów, które wykonałem dziś w godzinach wieczornych do różnych serwerów w Polsce i na świecie. Począwszy od Banina poprzez Gdynię po York i Berlin. We wszystkich przypadkach prędkość internetu była zgodna z umową, pingi w kraju bardzo dobre, za granicą pingi akceptowalne. W grach sieciowych pingi zwykle w pierwszej części graczy na serwerze (Battlefield 1). Netflix w 4K oraz HDR chodzi bez żadnej ścinki, mogę w tym czasie swobodnie używać internetu do gry sieciowej lub innych celów bez problemu.
Link do testów ze strony Speedtest.net:
http://fs5.directupload.net/images/171031/688c3vxx.jpg
Czy ktoś z Was ma podobne zdanie? Jaki są wasze doświadczenia z tym providerem?
Pozdrawiam i polecam WAVE, na tle konkurencji w Baninie moim zdaniem wypada świetnie!
Na wstępie chciałbym powiedzieć, że nie jestem pracownikiem firmy WAVE. Mieszkam w Baninie od 5 miesięcy na osiedlu familijnym. Zdecydowałem się na internet z firmy WAVE. Jest to internet świadczony drogą radiową .Jeśli chcecie stabilnego i szybkiego łącza z niskimi pingami - dodam że jestem graczem i jest to dla mnie ważne - to polecam Wam ten internet. Posiadam najdroższy pakiet internetu 40mb/s download i 8 mb/s upload w dzień + podwójna prędkość wysyłania. W nocy internet przyśpiesza do 80 mb/s downloadu oraz 16 mb/s uploadu(jest to jak najbardziej osiągalne). Awarie internetu są naprawiane jak zawsze na czas (w momencie gdy się wydłużają to jest to rekompensowane w ramach niższego abonamentu). Posiadam pakiet PRO i dzięki temu dostaje szybsze informacje o pracach modernizacyjnych poprzez SMS jak i problemy są u mnie szybciej rozwiązywane. Płacę za ten internet dużo bo 119 PLN, ale warto.
Dodam, że prosty pakiet 10 mb/s kosztuje 49 PLN a 20 mb/s 69 PLN i na pewno jest to stabilne na tle lokalnej konkurencji.
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj: https://wave.com.pl/oferta/internet
Poniżej wrzucam 6 testów, które wykonałem dziś w godzinach wieczornych do różnych serwerów w Polsce i na świecie. Począwszy od Banina poprzez Gdynię po York i Berlin. We wszystkich przypadkach prędkość internetu była zgodna z umową, pingi w kraju bardzo dobre, za granicą pingi akceptowalne. W grach sieciowych pingi zwykle w pierwszej części graczy na serwerze (Battlefield 1). Netflix w 4K oraz HDR chodzi bez żadnej ścinki, mogę w tym czasie swobodnie używać internetu do gry sieciowej lub innych celów bez problemu.
Link do testów ze strony Speedtest.net:
http://fs5.directupload.net/images/171031/688c3vxx.jpg
Czy ktoś z Was ma podobne zdanie? Jaki są wasze doświadczenia z tym providerem?
Pozdrawiam i polecam WAVE, na tle konkurencji w Baninie moim zdaniem wypada świetnie!
Life is Net
A co jeśli te pozytywne opinie o Wave są prawdziwe? Proszę: https://i.imgur.com/01MJcVx.png
Pan Kuba napisał opinię z własnej inicjatywy i nic mu nie "płacimy". Nie pierwszy raz padamy ofiarą nieprawdziwych informacji, przypomnę bezpodstawne zarzuty o współpracy z pracownikami konkurencji. Unikamy forumowych wojen w przeświadczeniu, że jakość broni się sama.
Tomasz Gruca, CEO Wave
Pan Kuba napisał opinię z własnej inicjatywy i nic mu nie "płacimy". Nie pierwszy raz padamy ofiarą nieprawdziwych informacji, przypomnę bezpodstawne zarzuty o współpracy z pracownikami konkurencji. Unikamy forumowych wojen w przeświadczeniu, że jakość broni się sama.
Tomasz Gruca, CEO Wave
To może warto przekonać się w praktyce, zamiast czytać na forum - nic to przecież Pana nie kosztuje. Ludzie narzekają tutaj anonimowo, a często nam problemu nie zgłoszą by umożliwić naprawę, bo wiedzą lepiej że "za dużo klientów wieczorem i nic się nie da zrobić, tylko przejść do Wave" - więc niestety będą narzekać dalej, aż przejdą. W ubiegłym miesiącu zaledwie kilku klientów zgłosiło, większości z nich już naprawiliśmy i działa lepiej - a też chcieli rezygnować. Mała prędkość czy duży ping może mieć różne przyczyny, w różnych miejscach sieci. Stale gdzieś coś modernizujemy, kolejność (gdzie najpierw) zależy od zgłoszeń. Przez ostatnie 10 lat przybyło kilkanaście razy tyle klientów i kilkaset razy tyle Mb/s łącz, przewinęło się kilka generacji sprzętu. Proponuję mimo wszystko przemyśleć temat i zapraszam.
Nie podchodzimy do tego rygorystycznie (jest tam takie trudne słowo "regularnie"), a w ogóle to problem nie dotyczy 99% klientów. Tak, chcemy by ten 1% robiących najwięcej ruchu płacił nam więcej lub był u konkurencji (w której przecież można tu przebierać, jest 5 innych radiówek a nawet nielimitowany internet domowy LTE "teraz możesz" za 45 zł). Z drugiej strony, dzięki temu mamy lepszą cenę i tę samą maksymalną prędkość dla zużywających mało - a i tak nawet codziennie można pobrać nową grę ważącą 100 GB, wystarczy robić to w nocy (godziny 0-8).
Regularnie raz przekroczyłem nie wiedząc nawet ze oferta progowa się zmieniła i przy fakturze dostałem taką wiadomość. Nikt nie przekracza bo pewnie nie chcąc płacić więcej pilnują tego. Ceny lepszej akurat nie macie a z prędkością to faktycznie dajecie 30Mb spadające nawet do 10%. Proszę o informację jaka stała prędkość jesteście o każdej godzinie zagwarantować na swojej radiowce
Wiadomość była jeden jedyny raz ponad 2 lata temu, statystyki były wtedy jeszcze bez podziału dzień/noc. To było testowo, nie zostało najlepiej odebrane i wyciągnęliśmy z tego wnioski. Pan sam od tego czasu jeszcze nie raz przekroczył i więcej takiej wiadomości nie dostał, ani więcej nie zapłacił, więc o co chodzi? Jeśli nadal zdarza się że spada do 10% to oczywiście nie jest to normalne i chcemy to naprawić. Z przełączonych na nowy przekaźnik na Cynamonowej jest Pan na razie jedynym kto zgłosił taki problem. Ktoś tu jeszcze pisał że też ma problem i jest z familijnego, ale nadal nie wiemy kto. By zdiagnozować problem, musimy go złapać dokładnie w chwili kiedy występuje, po uprzednim przygotowaniu (wstawieniu do klienta naszego routera, który możemy zdalnie monitorować i zarządzać). Mamy różne narzędzia diagnostyczne, pozwalające uzyskać znacznie więcej informacji niż 10 zrzutów ekranu ze speedtest-a. Ale bez kontaktu z klientem niestety nic więcej nie damy rady zrobić.
Większa o 5% od tego co w tej samej cenie gwarantuje konkurencja, czyli jak oni 10 to my dziesięć i pół ;). A na poważnie, to istnieją technologie przy pomocy których da się zagwarantować, ale nie jest to radiówka i nie za 2-cyfrową cenę. Rabaty są stałe, już zawarte w niskich cenach: przekreślone 110,70, rabat 50% - tak, tylko 55,35 zł. Wiemy tylko że u kilku klientów lubiących narzekać na forum jest problem ale nie wiemy u kogo konkretnie, to komu dać te rabaty? To tak nie działa, że można przez rok nie zgłaszać a potem zgłosić że "od roku słabo działało" i domagać się zwrotu za rok wstecz, rabat może być za czas od zgłoszenia do rozwiązania.
Oni 10 a Wy 3,6 mi zagwarantowaliscie co pokazaly testy. Pierwsze skoki predkosci od 6-15Mb/s zglaszalem 8kwietnia 2016. Zglaszalem z imienia i nazwiska wiec wiedzieliście kto. Od tamtej pory do teraz pare ruchow robiliście (wymiana routera, kabla, anteny, przekaźnik by ominąć drzewa) a i tak predkosci skacza glownie wieczorami bądź w weekendy grubo poniżej 10Mb/s. Uwazacie, ze siec nie jest przeciazona? Pan Marek pisal, ze przez Wasze modernizacje siec od T-Mobile jest bardziej obciazona a druga chwilowo nie działa. Może ona nadal nie działa a poszukiwania 3 dostawcy opozniaja się. Od kwietnia 2016 nie dostałem ani razu mniejszego rachunku mimo ze wiedzieliście kto zgłasza. Pewnie już wiecie kto tu pisze wiec możecie sprawdzić sobie historie naszej korenspondecji.
Jeszcze nie został Pan klientem Wave a już wie jak działa - a my Jeszcze nie skończyliśmy naprawy zgłoszonego przez Pana problemu, coś robiliśmy po czym była informacja że jest poprawa, potem kolejna że jednak nadal jest problem więc szukamy dalej. W tym konkretnym przypadku wiemy kto ale to wyjątek, pozostałych tu narzekających nadal nie znamy. Według średniej ilości ruchu z ostatniego roku powinien być pakiet za 73,80 a jest za 55,35 - więc cały czas dostaje Pan mniejszy rachunek. Oba łącza działają, tamten temat dawno zamknięty. Jak coś padnie całkiem i nie działa to łatwo to znaleźć, a tu problem pojawia się jedynie okresowo co utrudnia znalezienie jego przyczyny (może być wiele różnych, to nie jest takie proste jak się niektórym wydaje).
Akurat mam do przetestowania zupełnie nowy sprzęt który pozwoli przesłać na Familijne nawet kilkaset Mb/s. Na dzisiaj mogę dać 100/100 podobnie jak mają sąsiedzi na światłowodach, w przyszłości więcej. Warunki - 100% widoczność na główny maszt, stabilne mocowanie anteny (musi być dokładnie wycelowana), oraz podpisanie NDA (umowa o zachowaniu poufności) na czas testów (bo sprzęt jest nowością na rynku i sami musimy przetestować w terenie, czy rzeczywiście jest tak dobry jak go producent zachwala).
Jeśli znajdę wiadro przezroczyste dla mikrofal to mogę tak zrobić, ale bardziej chodzi o to że jest to zupełnie nowe rozwiązanie, producent może jeszcze poprawiać firmware i ewentualne zgłoszenia problemów chcemy dostawać bezpośrednio a nie na forum. Specjalnie dla @Kubo_del_mondo91 (jeśli się zgłosi i ma warunki techniczne), do końca roku 2018 za darmo możemy zrobić tak samo PRO (do 40, gwarantowane minimum 34 - nie wiem czy akurat z Dublina bo na zagranicę nie mamy wpływu, ale na pewno z jakiegoś serwera w PL innego niż nasz własny), lub w cenie tego PRO symetryczne 100/100.
Dublin - http://www.speedtest.net/my-result/6762509410
Warszawa - http://www.speedtest.net/my-result/6762514820
Wieczór, godziny szczytu. Coś jest nie tak, płacimy za łącza symetryczne więc upload powinien być większy - sprawdzimy to - jednak nie wpływa to na jakość usług, uploadu i tak jest nadmiar w porównaniu do zapotrzebowania.
Warszawa - http://www.speedtest.net/my-result/6762514820
Wieczór, godziny szczytu. Coś jest nie tak, płacimy za łącza symetryczne więc upload powinien być większy - sprawdzimy to - jednak nie wpływa to na jakość usług, uploadu i tak jest nadmiar w porównaniu do zapotrzebowania.
Nie korzystam z amelka i w sumie nie zamierzam. z wave te nie ;) ale amelek przez to że się udzielał, bądź jest najgroźniejszym konkurentem Wave - strasznie został przez właśnie wspomniane Wave zmasakrowany na forum. Od jakichś 3-5 miesięcy jest 'szemrana' kampania oczerniająca i z tego powodu Wave mi się nie podoba. nie lubie takiego postępowania jest wredne i chamskie. W życiu korzystałem z paru dostawców i zawszę zdarzają się jakieś awari i potknięcia - dokładnie podobnie można na pewno na Wave narzekać...
Nawet jeżeli w anty kampanie amelka nie są zaangażowani szefowie i pracownicy wg mnie to zniechęca a nie zachęca. Zachęcam do uczciwej konkurencji i pozytywnych regelacji z konkurentami, a nie rzucanie g*wnem gdzie się da...
Dla mnie ze względu na ten PR firma Wave straciła wiarygodność...
Nawet jeżeli w anty kampanie amelka nie są zaangażowani szefowie i pracownicy wg mnie to zniechęca a nie zachęca. Zachęcam do uczciwej konkurencji i pozytywnych regelacji z konkurentami, a nie rzucanie g*wnem gdzie się da...
Dla mnie ze względu na ten PR firma Wave straciła wiarygodność...
Ludzie lubią narzekać. Zastawiające jest ze nie ma tematów dlaczego żadna inna radiowka źle działa tylko wszyscy na Amelka się uwzieli? Przeglądając tematy internetu na baninskim forum są tematy sprzed 5lat że są z nim problemy. Może poszło wszystko do przodu jednak przez 5 lat nadal pojawiają się negatywne opinie o tym dostawcy. Duże osiedle oddalone o jakieś 500metrow od ponad roku czeka na światłowód a nic się z nim nie dzieje. Amelek chce większą ilość klientów na radiowkach żeby zarobić na światłowód? Okej a ile osób widziało jego ulotki bądź oferty polecania jego na familijnym żeby całe osiedle było akurat u niego?
Za takie nachalne lokowanie produktu omijajcie Wave szerokim łukiem.
Amelek nie jest mistrzem świata marketingu, ale jego sieć działa bardzo przyzwoicie od wielu lat (tak, mam Neta od Amelka - już 10 lat).
Używam Internetu intensywnie do pracy (potrzebuję niskiego opóźnienia do terminala - tzw. niskiego pinga).
Przez 10 lat Amelek miał jedną dłuższą awarię niż kilka godzin (dość niedawno). Awaryjnie korzystałem wtedy z LTE (słabo to działa u nas - większość BTSów jest zapchana).
Amelek nie jest mistrzem świata marketingu, ale jego sieć działa bardzo przyzwoicie od wielu lat (tak, mam Neta od Amelka - już 10 lat).
Używam Internetu intensywnie do pracy (potrzebuję niskiego opóźnienia do terminala - tzw. niskiego pinga).
Przez 10 lat Amelek miał jedną dłuższą awarię niż kilka godzin (dość niedawno). Awaryjnie korzystałem wtedy z LTE (słabo to działa u nas - większość BTSów jest zapchana).
A wiecie co robi Amelek wieczorem?
https://www.youtube.com/watch?v=iVWQfFAyhZ0
https://www.youtube.com/watch?v=iVWQfFAyhZ0
No ciekawe ile Ci płacą za reklamę. Niektórzy chyba, na tym forum, jako misję życiową wybrali oczernianie amelka. Skoro amelek proponuje darmowe wypróbowanie internetu to chyba nic się nie traci, a warto przekonać się samemu jak jest z tym internetem, tym bardziej, że na tym toksycznym forum jest pełno trolli.