Wiadomość była jeden jedyny raz ponad 2 lata temu, statystyki były wtedy jeszcze bez podziału dzień/noc. To było testowo, nie zostało najlepiej odebrane i wyciągnęliśmy z tego wnioski. Pan sam od...
rozwiń
Wiadomość była jeden jedyny raz ponad 2 lata temu, statystyki były wtedy jeszcze bez podziału dzień/noc. To było testowo, nie zostało najlepiej odebrane i wyciągnęliśmy z tego wnioski. Pan sam od tego czasu jeszcze nie raz przekroczył i więcej takiej wiadomości nie dostał, ani więcej nie zapłacił, więc o co chodzi? Jeśli nadal zdarza się że spada do 10% to oczywiście nie jest to normalne i chcemy to naprawić. Z przełączonych na nowy przekaźnik na Cynamonowej jest Pan na razie jedynym kto zgłosił taki problem. Ktoś tu jeszcze pisał że też ma problem i jest z familijnego, ale nadal nie wiemy kto. By zdiagnozować problem, musimy go złapać dokładnie w chwili kiedy występuje, po uprzednim przygotowaniu (wstawieniu do klienta naszego routera, który możemy zdalnie monitorować i zarządzać). Mamy różne narzędzia diagnostyczne, pozwalające uzyskać znacznie więcej informacji niż 10 zrzutów ekranu ze speedtest-a. Ale bez kontaktu z klientem niestety nic więcej nie damy rady zrobić.
zobacz wątek