Odpowiadasz na:

fatalnie

wybraliśmy sie na sobotnią kolację, wybredni nie jesteśmy, jadamy w różnych miejscach i wszędzie nam smakuje, nie narzekamy, ale tym razem restauracja nas zaskoczyła.W środku restauracji nie było... rozwiń

wybraliśmy sie na sobotnią kolację, wybredni nie jesteśmy, jadamy w różnych miejscach i wszędzie nam smakuje, nie narzekamy, ale tym razem restauracja nas zaskoczyła.W środku restauracji nie było gości, na zewnątrz, przy stolikach zaś full, było ciepło wiec sie nie ma co dziwić, Przy zamówieniu poinformowano nas o 40min czasie oczekiwania, ok. Po 50 minutach dalej nie dostaliśmy naleśników- zauważyliśmy w miedzy czasie że nikt z gości nie dostał, wszyscy siedzieli i czekali.. to było bardzo zastanawiające.. spytalismy zatem kelnerkę o tąsytuację, odparła ze są nowe osoby na kuchni i sie uczą i jeszcze 10min a dostaniemy zamówienie. Po 1 h czekania dostaliśmy zamówienie- pomylone w sensie odwrotnie podane nazwy, pomieszane sosy.2 z 3 naleśników było surowe, blade niedopieczone. zwrocilismy zatem na kuchnie te dwa naleśniki- dostaliśmy owszem nowe po chwili, ale szczerze ciasto było fatalne, niedosmażone, surowe, za grube... Może niech sie manager zajmie najpierw przeszkoleniem osób a nie rzucili sie na szybko bo sezon i liczą na turystów? nie tedy droga, nie utrzymacie sie jak będzie słaba jakość! Zobaczcie na swoja konkurencje, bo na chwile obecna z takim podejściem nie macie szans

zobacz wątek
5 lat temu
~Anna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry