Odpowiadasz na:

Nie polecam

Nie polecam serwisu ze względu na żenującą jakość obsługi klienta.

1/ Telefonicznie umówiłem zakres przeprowadzanych prac (łącznie 3 usługi) + termin oddania auta. Przy oddaniu auta... rozwiń

Nie polecam serwisu ze względu na żenującą jakość obsługi klienta.

1/ Telefonicznie umówiłem zakres przeprowadzanych prac (łącznie 3 usługi) + termin oddania auta. Przy oddaniu auta poprosiłem o zlecenie aby sprawdzić czy wszystkie usługi na nim widnieją, okazało się, ze taki dokument nie został przygotowany ale zapewniono mnie, ze mechanicy na pewno wiedzą co robić. Nie otrzymałem nawet żadnego dokumentu potwierdzającego przyjęcie auta.

2/ Przy oddaniu auta nie otrzymałem również do podpisania żadnego dokumentu informującego o ewentualnych uszkodzeniach zewn. auta. Nikt nawet ze mną nie wyszedł żeby sprawdzić stan auta.

3/ Jedna z usług zleconych telefonicznie nie została wykonana. Prawdopodobnie osoba przyjmująca zlecenie nie przekazała tego mechanikowi. Biorąc pod uwagę, ze mamy XXI wiek sugerowałbym zainwestowanie w jakieś systemu informatyczne. Teraz muszę jechać do innego serwisu bo do CNF na pewno nie wrócę.

4/ Za usługi zapłaciłem łącznie grubo ponad 1000pln. Auto otrzymałem brudne z zewnątrz - za płotem jest myjnia, za 10pln można je spokojnie umyć ale jak się ma klienta gdzieś to się nie przejmuje takimi drobiazgami. Konkurencja działa zdecydowanie lepiej.

zobacz wątek
6 lat temu
~Michał

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry