Odpowiadasz na:

Rozczarowanie

Zamówiłam telefonicznie drobny element wyposażenia - pan był miły, obiecał, że gratisowo go przykręci - sympatycznie. Niestety, kiedy zgłosiłam się po odbiór, pan w biurze obsługi potraktował mnie... rozwiń

Zamówiłam telefonicznie drobny element wyposażenia - pan był miły, obiecał, że gratisowo go przykręci - sympatycznie. Niestety, kiedy zgłosiłam się po odbiór, pan w biurze obsługi potraktował mnie jak klienta drugiej kategorii - nie było kolejki, ale prawie 10 min. czekałam, aż pan skończy odbierać i wykonywać kolejne telefony, rozmawiać z innymi pracownikami etc.Na moją prośbę o wydanie mi mojej części (nawet nie miałam ochoty pytać o przykręcenie) stwierdził, że nie wie gdzie leży, po czym wrócił do poprzednich zajęć. Powiedziałam, żeby odesłał moją część, że rezygnuję, na co stwierdził, że ma dużo zajęć i "muszę mu wybaczyć". Otóż - nie muszę. Nie będę się wdawać w dywagacje na temat przyczyn tego zachowania - tak się nie traktuje klienta, po prostu.

zobacz wątek
13 lat temu
~Rozczarowana

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry