Odpowiadasz na:

Reklamacja towaru

Widzę, że nie tylko ja miałam ten problem z gralem. Wpiszę, może trochę późno moją opinię, i mam nadzieję, że już nikogo nie nabiorą. Ja kupiłam kartę mikro SD, która przestała działać. Zgłosiłam,... rozwiń

Widzę, że nie tylko ja miałam ten problem z gralem. Wpiszę, może trochę późno moją opinię, i mam nadzieję, że już nikogo nie nabiorą. Ja kupiłam kartę mikro SD, która przestała działać. Zgłosiłam, kartę zabrali, po tygodniu zgłosiłam się po odbiór i z kartą wszystko w porządku. Tylko o dziwo, skasowali mnie 15 zł za nieuzasadnioną reklamację, bo podobno karta działała od początku. Tylko nie była wykrywalna ani na telefonie, ani na dwóch laptopach.... Jak powiedziałam to Panu to powiedział, że może przy mnie kartę sprawdzić, jeśli mi coś nie pasuje. Szkoda, że nie zrobił tego jak ją oddawałam do reklamacji. Ja mam nauczkę na przyszłość, że towar nie sprawny ma być przy mnie sprawdzony, a z tej firmu już nigdy więcej nie skorzystam. No i kasują za płatność kartą. Żenada...

zobacz wątek
13 lat temu
~ak

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry