Odpowiadasz na:

M - ocena

Kontakt z deweloperem przez cały czas budowy mieszkania - ok. Po odbiorze mieszkania, też (o dziwo) kontakt ok, nic na siłę.
Przy odbiorze kilka wad, popękane ściany w rogach, lekko... rozwiń

Kontakt z deweloperem przez cały czas budowy mieszkania - ok. Po odbiorze mieszkania, też (o dziwo) kontakt ok, nic na siłę.
Przy odbiorze kilka wad, popękane ściany w rogach, lekko porysowane futryny. Wszystko zgłoszone i naprawione w tydzień. Potem niestety wyszły nowe pęknięcia i posadzka krzywa, ale to chyba niestety norma. Kto chce żeby mu panele pracowały to nie robił dodatkowej wylewki.
Sufity krzywe akurat w miejscach, gdzie zabudowa mebli pod sufit. Oczywiście nic nie mieściło się w granicy tolerancji wg dewelopera...
Bardzo drogie poprawki do planu mieszkania, punkty prądu, zmiana punktów wody itd, nawet zgłoszone przed wybudowaniem piętra.
I 3 duże wady.
Brak komórek lokatorskich dla małych mieszkań.
Brak informacji o statusie dostawcy prądu. Teren należy do NED (dystrybucja) i sugeruje jako sprzedawcę energa - energa wciska na siłę drogą umowę, u NED też jest kilka dodatkowych opłat = kilkanaście/kilkadziesiąt zł więcej msc. Ba... Są osoby, które nie dostały faktury od energi od kilku msc. Brak jakichkolwiek informacji o tym od dewelopera tym bardziej, że zadawałem pytanie nt. prądu, a kto wiedział, że trzeba zadawać tak szczegółowe pytania. cz1

zobacz wątek
1 rok temu
~M

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry