Odpowiadasz na:

żeby zwiększyć opłacalność lini

Żeby linia była opłacalna powini spowrotem wprowadzić kurs
6,30 z helu. Ile młodzeży by nim jeżdziła na 8,00 do szkół. Ale nietylko młodzież bo i równiesz przeważnie otwarte są budtiki od... rozwiń

Żeby linia była opłacalna powini spowrotem wprowadzić kurs
6,30 z helu. Ile młodzeży by nim jeżdziła na 8,00 do szkół. Ale nietylko młodzież bo i równiesz przeważnie otwarte są budtiki od 8,00. A ten kurs o szesnastej powinien być zamieniony na 17,10 z Gdyni. A tak pozatem nowe Autobusy szynowe żeby na siebie zarobić powiny kusować częściej.
Jeżeli jakiś prywatny przewoźnik zakupuje sobie nowy autobust turystyczny np.. To ten autobus pracuje na siebie przez 24 godziny. A szynobus przyjedzie z Helu Przerwa w Gdyni 4 godziny zanim jedzie spowrotem. Unaz kursuje mzk wejherowo przestuj autobusu to maksymalnie 20 minut a najczęściej 5 minut. Takrze powini się bardzo mocno zastanowić. Czy zakupil te pojazy do tego żeby więcej stały w garażach na leszczynkach czy by były więcej widoczne na trasie. Bo mam takie szczęście że widzę że ten nowy autobus szynowy stoji ciągle w garaży jestem ciekawy czemu on nie zarabia na siebie. Pozdrawiam

zobacz wątek
18 lat temu
~Marcin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry