Odpowiadasz na:

szczyt chamstwa i bezczelności !

lekceważą ustne umowy; nie przychodzą w umówionym terminie, nie informując nas telefonicznie; traktują klienta jak idiotę wymyślając sobie śmieszne usprawiedliwienia, i LEKCEWAŻĄ PISEMNE UMOWY dot.... rozwiń

lekceważą ustne umowy; nie przychodzą w umówionym terminie, nie informując nas telefonicznie; traktują klienta jak idiotę wymyślając sobie śmieszne usprawiedliwienia, i LEKCEWAŻĄ PISEMNE UMOWY dot. gwarancji za które przecież klient płaci ! na ich usługę można czekać w nieskończoność i się nie doczekać.

Klienci, piszcie skargi bezpośrednio do firm których tele-audio-video jest 'autoryzowanym' serwisantem. Producent sprzętu poprosił mnie o pismo, co oczywiście zrobię. Dość chamstwa !

zobacz wątek
12 lat temu
~zawiedziony

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry