Odpowiadasz na:

Właścicielu restauracji lepiej się zastanów!

W restauracji pierwszy raz zjawiliśmy się jakieś 2 lata temu. Zarówno jedzenie, podanie potraw jak i obsługa były rewelacyjne.

Zachwyceni wszystkim powyższym - kilkakrotnie... rozwiń

W restauracji pierwszy raz zjawiliśmy się jakieś 2 lata temu. Zarówno jedzenie, podanie potraw jak i obsługa były rewelacyjne.

Zachwyceni wszystkim powyższym - kilkakrotnie wybieraliśmy to miejsce na punkt spotkań z naszymi znajomymi. niestety już w zeszłym roku w sezonie letnim zauważyliśmy że potrawy a także dodatki na talerzu np. sałatka zmieniły swą wielkość (na mniejszą), zmienił się także ich sposób podania (na tanich talerzach) a także niestety ich jakość(np. chlebek naan - ciągnął się i smakował jak naleśnik).
Ponieważ jednak jesteśmy z mężem osobami które nie uprzedzają się zbyt szybko postanowiliśmy jeszcze dwa razy sprawdzić ta restaurację.

I niestety nasza kolejna wizyta skończyła się awanturą z kelnerem (Pan z wąsikiem może i ma wiedzę na temat potraw ale kultury i pokory za grosz), który doradził nam jedną potrawę a policzył za inną myśląc być może że nie zauważymy różnicy i spierał się że zjedliśmy właśnie tą droższą potrawę...

Ostatnim razem jak zwykle zamówiliśmy zestaw dla dwojga. I znów zarówno porcja, podanie jak i smak zaskoczyły nas na niekorzyść... Niestety.
Może za jakiś czas właściciel się opamięta: że nie o ilość a jakość chodzi....

zobacz wątek
12 lat temu
~dorota851

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry