Odpowiadasz na:

Tragedia.....

Oddałam tel do naprawy, na potwierdzeniu termin odbioru był za dwa dni, koszt również konkretnie podany oraz istotna informacja, że nie zgadzam się na naprawę powyżej podanej kwoty, po kilku dniach... rozwiń

Oddałam tel do naprawy, na potwierdzeniu termin odbioru był za dwa dni, koszt również konkretnie podany oraz istotna informacja, że nie zgadzam się na naprawę powyżej podanej kwoty, po kilku dniach sama zglosiłam się po tel po czym okazało się, że podczas naprawy serwisant uszkodził głośnik, no cóż zdarza się, po kolejnych kilku dniach tel nadal nie został naprawiony a przy okazji okazało się że naprawa będzie droższa....czysty zbieg okoliczności, nie zgodziłam sie na dalszą naprawę ponieważ trwało to dla mnie zbyt długo, a po drugie nie zamierzałam płacić za błędy serwisanta (chyba zapomniano o tym, że taka informacja do mnie dotarła). Po tym jak poinformowałam, ze chcę odebrać telefon pojawił się kolejny problem ponieważ część do telefonu została zamówiona i nikt nie raczył mnie poinformować, że wzrasta koszt i czas naprawy. Obsługa na pl. Dominikańskim masakryczna, tel odebrałam w tragicznym stanie zdecydowanie gorszym jak go oddawałam, został mi z wielką łaską rzucony na ladę bez żadnego zainteresowania moją osobą, pan za ladą potraktował mnie tak jakbym była niewidoczna, "grzebał" sobie w komputerze podczas gdy próbowałam mu o tym powiedzieć. OSTRZEGAM I TO SOLIDNIE!!!

zobacz wątek
11 lat temu
~klientka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry