Odpowiadasz na:

Porażka

Przez całe wakacje mam przerywania telewizje a to dźwięk a to głos w poniedziałek zadzwoniłam do obsługi klienta i dowiedziałam się ze muszę czekać do piątku na technika rozlaczylam się i... rozwiń

Przez całe wakacje mam przerywania telewizje a to dźwięk a to głos w poniedziałek zadzwoniłam do obsługi klienta i dowiedziałam się ze muszę czekać do piątku na technika rozlaczylam się i wszystkie programy całkowicie się wylaczyly więc zadzwoniłam jeszcze raz i powiedzieli ze nic na to nie poradzą i trzeba czekać do piątku w piątek czekałem na technika który przyszedł ale nawet nie raczył zadzwonić dzwonkiem pogrzebał coś w kablach na klatce i poszedł zadzwoniłam do obsługi klijeta i zgłosiłem ze go nie było a oni mówią ze był a kanałów dalej nie ma więc teraz muszę czekać do wtorku bo taki jest najbliższy termin technika extra nie ja nie wiem za co płace a jak chciałam zrezygnować z umowy to zaczęli mnie straszyć kara więc nie mam telewizji do wtorku masakra

zobacz wątek
11 lat temu
~Emi

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry