Odpowiadasz na:

Niestety nie mogę polecić

Z przykrością wystawiam opinię negatywną. Klient dzwoni do kancelarii i chce dobrze opisać swoją sprawę, by osoba z drugiej strony oceniła, czy mogą zająć się takim tematem i w ocenie klienta, by... rozwiń

Z przykrością wystawiam opinię negatywną. Klient dzwoni do kancelarii i chce dobrze opisać swoją sprawę, by osoba z drugiej strony oceniła, czy mogą zająć się takim tematem i w ocenie klienta, by prawidłowo przygotowali się na spotkanie osobiste. Tutaj natomiast Pan po drugiej stronie nie za bardzo chciał posłuchać o zagadnieniu a jak najszybciej dążył do umówienia się osobistego (nie dzwoniono po darmową poradę prawną i klient chciał naświetlić temat, żeby druga strona mogła ocenić swoje doświadczenie i przygotować się dobrze za spotkanie). Na miejscu okazało się (NIKT o tym przez tel. nie wspomniał a uważam, że absolutnie nie powinno być takich sytuacji), że spotkanie nie będzie ani z radcą prawnym, ani z prawnikiem a z aplikantem! Skoro klient płaci za spotkanie i dzwoni do kancelarii Radcy Prawnego to nie bierze pod uwagę, że spotka się z niedoświadczonym aplikantem. Nikt mnie nie zapytał, czy wyrażam na to zgodę. Płacąc liczę na fachową poradę doświadczonej osoby, a skończyło się na nic nie wnoszącej do sprawy rozmowie, w przypadku której klient wiedział więcej niż aplikant... Pomijam fakt jazdy kawał drogi na to nieudane spotkanie i ogromną stratę czasu.

zobacz wątek
10 lat temu
~Pierwszy i ostatni raz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry