Odpowiadasz na:

karolina - opinia

Nie lubię tego typu rozwiązania problemu. Ale jeżeli podczas wizyty nawet Pani manager nie zreflektowała się wobec zaistniałej sytuacji to chyba musze to opisać. Dostaliśmy lemoniadę kosztująca 46... rozwiń

Nie lubię tego typu rozwiązania problemu. Ale jeżeli podczas wizyty nawet Pani manager nie zreflektowała się wobec zaistniałej sytuacji to chyba musze to opisać. Dostaliśmy lemoniadę kosztująca 46 zł/ l w peknientym dzbanku zgloslismy to odrazu po tym jak to zobaczyłam i o dziwo bez jakiego kolwiek odezwu.
Drugi raz zgłoszone przed płatnością po czym od pani kelnerki usłyszałam No ok. Więc poprosiłam Panią manager która tylko powiedziała przepraszam.
Była to moja pierwsza i ostatnia wizyta niestety.

zobacz wątek
8 miesięcy temu
~karolina

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry