Odpowiadasz na:

Małgorzata - opinia

Najgorsze przeżycie z jakimkolwiek dojazdem mam właśnie z uberem. Przez 1,5h musiałam męczyć się z zaktualizowanie numeru i emaila. Wiem, ze to jest ważne, ale co chwile wyskakiwał błąd. Gdy udało... rozwiń

Najgorsze przeżycie z jakimkolwiek dojazdem mam właśnie z uberem. Przez 1,5h musiałam męczyć się z zaktualizowanie numeru i emaila. Wiem, ze to jest ważne, ale co chwile wyskakiwał błąd. Gdy udało się w końcu zamówić - odrzucili przejazd bo nie było żadnego kierowcy w okolicy. Po dwóch godzinach taki kierowca się znalazł. Nie jest on Polakiem, ale jedzie tam gdzie chce się dojechać. Sam dojazd na plus, w ciszy bo Pan nie umie polskiego. Ale jest to mój ostatni przejazd uberem. po prostu draaaamaaat! Nigdy nie wystawiłam negatywnej opinii, zawsze odnajduje małe dobro w złych rzeczach. Tu jest katastrofa nie do uratowania. Dobrej nocy życzę. Firma do zamknięcia.

zobacz wątek
7 miesięcy temu
~Małgorzata

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry