Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii i zaufanie, jakim nas Pan obdarzył, wybierając WILLBUD. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami, które... rozwiń

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii i zaufanie, jakim nas Pan obdarzył, wybierając WILLBUD. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami, które niestety wynikają z dynamicznie zmieniającej się sytuacji ekonomicznej na rynku - z czynników od nas niezależnych (w tym problemów logistyczno-transportowych w branży oraz dostępność materiałów budowlanych odpowiedniej jakości)

Rozumiemy, jak ważny jest wybór wymarzonego domu, a co za tym idzie - nowego miejsca do życia. Pragniemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie kroki w celu jak najszybszego przekazania Panu kluczy do nowego lokum.

Chcielibyśmy podkreślić, że satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Mamy nadzieję, że po odbiorze lokalu będzie mógł Pan cieszyć się komfortem i jakością, którego Pan oczekiwał, wybierając nasze usługi. Wierzymy, że doceni Pan dodatkowy wysiłek, jaki włożyliśmy w dopracowanie detali Pana nowego domu (nawet pomimo opóźnień).

Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Jeśli ma Pan jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji.

Z poważaniem,

zobacz wątek
4 miesiące temu
Wciąż czekający klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry