Odpowiadasz na:

dobro pacjenta

Nie polecam. Ten specjalista nie kieruje sie dobrem pacjenta, NIESTETY... Do tego lekarza trafiłam kierując sie opiniami z internetu. Zapisałam do przychodni nfz zapisałam tam córeczkę, która... rozwiń

Nie polecam. Ten specjalista nie kieruje sie dobrem pacjenta, NIESTETY... Do tego lekarza trafiłam kierując sie opiniami z internetu. Zapisałam do przychodni nfz zapisałam tam córeczkę, która leczyła się pod kontrolą tego lekarza do dnia dzisiejszego. Pewnego dnia poprosiłą o przyjęcie dziecka z bólem ucha, które odebrałam po telefonie ze szkoły. Natychmiast zadzwoniłam do rejestracji dowiedzieć sie o godzinach przyjęć. Jakież było moje zdziwienie kiedy pani zażądała ode mnie skierowania od lekarza pediatry POWTÓRNEGO, bo, jak określiła - nie mam po co przyjeżdżac bez niego. Po upewnieniu się i Rzecznika Praw Pacjenta, że nie jest to prawdą i poza tym lekarz musi przyjać DZIECKO z bólem, pani blondynka dalej upierała się przy swoim.Doktor Babiński nie chciał przyjąć dziecka, ale zmienił zdanie, gdy zażądałam pisemnej odmowy przyjęcia pacjenta z bólem. Czekałam w kolejce z córeczką, aż przyjął wszystkich pacjentów. Po zbadaniu córki stwierdził początek ZAPALENIA UCHA, ale nie zgodził się dać mi 2 dni zwolnienia z pracy i polecił przyjechać raz jeszcze następnego dnia. Pokazał, kto tutaj jest dla kogo... Szkoda, że na tym ucierpiał pacjent, ale za to "ego" pana doktora NIE.

zobacz wątek
12 lat temu
~Zdegustowana

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry