Odpowiadasz na:

PORAŻKA

Jestem długoletnia klientką Operatora Multimedia -dawniej SZEL-SAT. Nie mogę wyjść z "podziwu" jak ta firma dba o klienta. Długoletni abonent jest traktowany jak zło konieczne. To firma powinna... rozwiń

Jestem długoletnia klientką Operatora Multimedia -dawniej SZEL-SAT. Nie mogę wyjść z "podziwu" jak ta firma dba o klienta. Długoletni abonent jest traktowany jak zło konieczne. To firma powinna dbać o to by go nie stracić. Skończyła mi sie promocja na internet. Bez żadnego powiadomienia wystawiono mi fakturę na kwotę 127,63. Kiedy zadzwoniłam na infolinię zaproponowano mi... w promocji internet za 90zł....TO KPINA w żywe oczy. W dobie kiedy na rynku taka konkurencja. Tylko patrzeć jak splajtują. Złożę wymówienie. Nie polecam...

zobacz wątek
12 lat temu
~Jolka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry