Odpowiadasz na:

Obsługa na szkolenia!

Byłam kilka razy i postanowiłam więcej nie przychodzić. Ze względu na słabą organizację i obsługę, która nie radzi sobie z wywoływanym przez siebie chaosem. Kwaśne miny i irytacja na dopytujących... rozwiń

Byłam kilka razy i postanowiłam więcej nie przychodzić. Ze względu na słabą organizację i obsługę, która nie radzi sobie z wywoływanym przez siebie chaosem. Kwaśne miny i irytacja na dopytujących czy zagubionych klientów, niejasne reguły dotyczące potraw zamawianych w kasie i przy ladzie z jedzeniem itp. Szanowna obsługo - klienci będą dopytywać, nie rozumieć, gubić się w Waszym systemie, chyba że go ulepszycie. A zanim to zrobicie to nauczcie się przynajmniej odrobiny humoru i uprzejmości. Może też jakiś trening radzenia sobie ze złością? Klienci naprawdę nie powinni zderzać się z Waszą frustracją.

zobacz wątek
10 lat temu
~Barbara

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry